امیر قلعه نویی شامگاه جمعه پس از باخت در مقابل تیم فجر سپاسی شیراز و حذف شدن از رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران در خصوص روند بازی اظهار داشت: نمی‌دانم چه باید بگویم؛ این بازی باید با اختلاف 8 گل به پایان می‌رسید اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص نحوه بازی بازیکنان این تیم افزود: از نظر فنی بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند و زحمت کشیدند اما متاسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص نتیجه بازی گفت: برد تیم فجر را به عوامل این تیم تبریک می‌گویم؛ فجر سپاسی اگر همین روند را در لیگ دسته یک داشت شرایط خیلی بهتری داشت.

وی در اعتراض به داوری بازی ادامه داد: متاسفانه داوری‌ها برای تیم‌های اصفهانی همیشه با اشتباه همراه بوده و دلیل آن را نمی‌دانم در صورتی که اگر این اشتباهات در بازی‌های دیگری رخ دهد شرایط و عکس‌العمل‌ها فرق می کند مثلاً اشتباهات داوری بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان موجب تنبیه داور این دیدار شد اما مشابه همین اشتباهات در بازی سپاهان رخ داد و نه تنها عکس‌العملی ندیدیم، بلکه داور آن دیدار چند روز بعد مورد تشویق قرار گرفت.

قلعه نویی در خصوص اشتباهات داور این دیدار اظهار داشت: اگرچه ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم اما پنالتی که برای تیم فجر سپاسی گرفته شد بسیار سخت‌گیرانه بود در حالی که در دقیقه 117 یک پنالتی مسلّم برای ما گرفته نشد و من از داور می‌خواهم فیلم صحنه دقیقه 117 را تماشا کند و چنانچه اشتباه خود را پذیرفت از تیم ذوب‌آهن معذرت خواهی کند.