علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمدند. دنبال 3 امتیاز بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول شرایط ما بهتر بود و اگر دقت می کردیم بیشتر گل می زدیم اما نیمه دوم حریف بهتر بود و فشار آورد. دقایق آخر بازی هم مدافع ذوب آهن با دست توپ را بیرون آورد و داور توجهی نکرد و قسمت بود مساوی شود.

دایی افزوذ: از تساوی راضی نیستم، چون دنبال ۳ امتیاز بودیم. تیم را در دقایق پایانی هجومی کردیم اما متاسفانه گل بدی خوردیم. گلر ما گفت که پهلوان توپ را با دست زده است. ما دنبال یک امتیاز نبودیم چون نه به درد ما می خورد و نه ذوب آهن. همه روی ۳۲-۳۳ امتیاز گیر کردیم و دوست داشتیم برنده باشیم اما خدارا شکر با باخت سال را تمام نمی‌کنیم.

وی گفت: با توجه به مسائلی که در تیم ما به وجود آمده و همه می‌دانند حواس مان به بدن بچه‌هاست و اصلا حواس آنها به بازی نیست و اشتباهات بچه گانه زیادی داریم. ۴۰ درصد تیم ایده‌آل من هم نیست. تیم ما خوب کار می‌کرد اما مشکلاتی به وجود آمد که روندمان پیش نرفت.

دایی تأکید کرد: الان یک پای فینال حذفی هستیم. در این فصل زیاد سختی کشیدیم. آنقدر مشکل داریم که نمی توانیم با تیم کار کنیم. حتی درست وحسابی از اول فصل تمرین نکرده‌ایم.

سرمربی نفت تهران گفت: امیدوارم مشکلات حل شود، اما با آقایانی که هستند حل نمی‌شود.

وی درباره بازی دیشب بارسا با حریف فرانسوی گفت: هم بازی دیشب هم منچستر و بایرن دراماتیک بود. دی‌ماریا می‌توانست بازی را تمام کند اما فوتبال همین است.

دایی در مورد اینکه آیا نیمار می تواند رکورد گل های ملی او را بشکند یادآور شد: همه دست خداست و کسی نمی تواند پیش بینی کند. انشالله هرکسی توانایی دارد رکوردم را بشکند.

وی گفت: ذوب آهن تیم خوبی است چند آیتم دارد که هیچ تیمی ندارد. فشردگی بازی های آسیایی باعث شده نتیجه نگیرد. برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. کلا حال و روز فوتبال ما خوب نبیست و با سیلی صورت خودش را سرخ نگه داشته. خیلی تیم ها مشکل دارند. ما خیلی حقایق را به مردم نمی‌گوییم. خیلی جاها ضعف داریم و با یک پرده سیاه آنها را می پوشانیم.

وی ادامه داد: امیدوارم یک روزی فوتبال به حقش برسد. با این همه بازیکن که در ایران هست اما متاسفانه از لحاظ سخت افزاری هیچ‌کدام از باشگاه‌های ما نه چمن برای تمرین دارند. تیم ما در لیگ برتر است و به زمین راه نمی‌دهند. در تمام دنیا زمین پیش پا افتاده است. مدیریت هایی که در ورزش و فوتبال ما حاکم است این راهی که می رویم فکر کنم فوتبال ما حال و روز خوشی نداشته باشد.