به گزارش پارس به نقل از کاپ نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور سرخابی ها گفت: هنوز تصمیم نگرفتیم که قصد داریم مثل فصل گذشته این 2 باشگاه را اداره کنیم یا اینکه شیوه جدیدی باید در نظر گرفته شود.

امیررضا خادم در رابطه با احتمال تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من هم اکنون ایران نیستم و فردا برمی گردم تا بررسی ها را برای نحوه اداره این 2 تیم در لیگ پانزدهم آغاز کنیم. 

وی افزود: قطعا تغییراتی در ترکیب هیات مدیره 2 باشگاه خواهیم داشت اما هنوز تصمیم گیری در این باره انجام نشده است. باید به ایران برگردم و با گودرزی، وزیر ورزش مشورت کنیم تا بعد از آن درباره ترکیب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس نظرم را بگویم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور سرخابی ها همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت اسپانسر این 2 باشگاه چه می شود، تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفتیم که قصد داریم مثل فصل گذشته این 2 باشگاه را اداره کنیم یا اینکه شیوه جدیدی باید در نظر گرفته شود. به هر حال تمام مسائل را در نظر می گیریم تا به یک تصمیم جامع و کامل برسیم. نمی خواهیم دیگر مشکلات سال گذشته تکرار شود.

خادم در پایان در خصوص دیدارش با نژادفلاح برای نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: به زودی با نژادفلاح دیدار می کنم و راهکارهای لازم را برای فصل و انتقالات در نظر خواهیم گرفت.