خرید کفش ورزشی با کیفیت چالش ‌برانگیز است؛ اما راهکارهایی وجود دارد که با کمک آن‌ها    می‌توانید راحت‌تر کفش بخرید. در این مسیر خانم‌ها و آقایان فاکتورهای متفاوتی را در نظر می‌گیرند. خانم‌ها بیشتر به وزن سبک و زیبایی کفش توجه دارند و دنبال گزینه‌ای هستند که بتوانند بیشترین سرعت را با آن موقع دویدن و تمرینات ورزشی تجربه کنند؛ اما خرید کفش مردانه فرق می‌کند و آقایان به میزان محافظت و انعطاف کفش توجه بیشتری دارند تا سایر گزینه‌ها. باید ابتدا برندهای مطرح کفش ورزشی مانند نیوبالانس یا آدیداس را بشناسید بعد برای خرید کفش اسپرت اقدام کنید؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین کفش ورزشی چیست؟

در یک کلام، بهترین کفش ورزشی گزینه‌ایست که از مواد درجه یک ساخته شده است، حمایت کافی از پاها را موقع انجام فعالیت بدنی تأمین می‌کند و باعث درد مفاصل نمی‌شود همچنین فضای کافی برای تنفس و عبور هوا دارد. بهترین مارک‌های کفش ورزشی که همه این امتیازات را شامل می‌شوند در زیر آمده‌اند:

کفش ورزشی نایک

۵

همه برند نایک را می‌شناسیم و از محصولات آن استفاده کرده‌ایم. یکی از خصوصیات ویژه کفش نایک مردانه نوآوری مداوم در کالاهای آن است. این برند هرآنچه از کفش ورزشی انتظار داشته باشید را برایتان فراهم می‌کند؛ مانند بهترین پشتیبانی از پاها، وزن سبک و ثبات کافی. وجود فناوری FlyKnit باعث شده تا کفش نایک به یکی از راحت‌ترین کفش‌های ورزشی تبدیل شود چون رویه‌های سبک‌وزن فوق‌العاده‌ای دارد و پاها از فضای کافی برای تنفس و جذب اکسیژن برخوردار هستند.

کفش ورزشی APL

قضیه کفش ورزشی APL کمی با بقیه برندها فرق دارد. نمای این کفش از سبک مینیمالیستی برگرفته شده است؛ همچنین ظاهر توری آن علاوه بر ایجاد زیبایی قابلیت تنفس را برای پاها فراهم می‌کند. کفش APL هر رنگی که بخواهید شامل می‌شود؛ از رنگ‌های ملایم پاستلی گرفته تا رنگ‌های گرم نئونی. دستتان برای خرید این کفش کاملاً باز است!

کفش ورزشی نیوبالانس

۶

اگر دنبال کفش ورزشی ارتوپدی یا به اصطلاح طبی هستید برند نیوبالانس را انتخاب کنید. کفش نیوبالانس در ارائه محافظت از قوس‌ها پا و فراهم کردن تناسب اندام کمتر از نایک نیست. این کفش‌ها دوام بالایی دارند و از پارچه‌های باکیفیت مثل چرم ساخته می‌شوند.

کفش ورزشی بروکس

انتخاب کفش ورزشی بروکس برای تجربه پیاده‌روی یا دویدن عالی است. این کفش‌ها بهترین آپشن را برای حمایت از قوس پا ارائه می‌دهند؛ چون از فوم‌های BioMoGo و LOFT DNA ساخته شده‌اند و این مواد زیره قوی در کف پا ایجاد می‌کنند و در هر مرحله از دویدن شما را ایمن نگه می‌دارند. اگر دنبال خرید کفش ورزشی مردانه باکیفیت هستید از شما دعوت می‌کنیم تا سری به پنل فروش کفش مردانه در سایت دایان ‌شاپ بزنید. در فروشگاه دایان شاپ هر مدل و برندی که بخواهید با هزینه مناسب پیدا می‌کنید.

کفش ورزشی آدیداس

۷

درباره معرفی برند آدیداس حرفی برای گفتن نمی‌ماند؛ زیرا با آن آشنایی داریم و محصولات آن مانند تیشرت و کفش را خریداری کرده‌ایم! «کفش آدیداس مردانه» یکی از بهترین ایده‌ها برای ورزشکاران مرد محسوب می‌شود. اولاً ضریب ایمنی و محافظت این کفش بی‌نظیر است و به نحو احسن موقع فعالیت‌های ورزشی شما را همراهی می‌کند؛ دوماً آدیداس از شیکی و جذابیت لازم برخوردار است و انتخاب اول خیلی از دوندگان را تشکیل می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های UltraBoost که یکی از مهمترین خط‌های تولید آدیداس هست را تجربه کنید.

کفش ورزشی پوما

اگر دوست دارید چند مایل در یک مرکز تفریحی شبانه راحت راه بروید پیشنهاد ما انتخاب کفش ورزشی پوما است. برند پوما محافظت استراتژیک را از پاشنه پاها ارائه می‌دهد؛ همچنین نمونه‌های اسپرت و شیک آن باب میل ورزشکاران ساخته شده‌اند. توصیه ما امتحان کردن کفش‌های خط تولیدی Tazon است!

کفش ورزشی اسکیچرز

۸

کفش اسکیچرز  برای دوندگان حرفه‌ای عالی است؛ زیرا این افراد قرار است چند ساعت مسافت‌های طولانی را بدوند پس به گزینه‌ای نیاز دارند که فشار را از روی پاها بردارد و سبکی زیادی را برای آن‌ها فراهم کند. همچنین یکی از خطوط تولید اسکیچرز به نام GOrun MaxRoad از فناوری کربن تثبیت‌شده برخوردار است که زیر پاها قرار می‌گیرد و در طول حرکت از پاها محافظت می‌کند. همانطور که می‌بینید فاکتورهای فوق‌العاده تنها در کفش ورزشی آدیداس یا بقیه برندها وجود ندارد؛ بلکه مارک‌های استاندارد زیادی داریم.

کفش ورزشی وان‌رانینگ

اگر دنبال کفشی می‌گردید که بتوانید با آن روی مسیرهای سخت و صخره‌ای قدم بردارید یا به کوه بروید کفش ورزشی وان‌رانینگ بهترین گزینه است. این مدل مانند کفش ورزشی نیوبالانس بهترین شکل محافظت از پاها را بر عهده دارد همچنین از نوسانات دمایی زیاد جلوگیری می‌کند. کفی‌های کفش وان‌رانینگ فشار را به اندازه و یکنواخت روی هردو پا پخش می‌کنند و راحتی لازم را فراهم می‌آورند.

کفش ورزشی آسیکس

یکی از نمونه‌های فوق‌العاده، کفش ورزشی آسیکس است. آسیکس شعار جالبی دارد که می‌گوید «ذهن سالم در بدن سالم»! این مدل کفش مانند کفش ورزشی اسکیچرز اعتماد ورزشکاران را به خود جلب کرده و از فناوری FlyteFoam برخوردار است که فشار و ضربه روی عضلات پاها را کاهش می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید برای خرید کفش ورزشی آن را در نظر بگیرید.

کفش ورزشی مردانه یا زنانه خیلی فرقی ندارد؛ آنچه باید موقع خرید در نظر بگیرید کیفیت مواد سازنده، میزان ایمنی و وزن کفش است. این که چه مارکی را انتخاب کنید خیلی فرقی ندارد؛ برای مثال برندهایی مانند نایک و اسکیچرز دو نمونه از کفش‌های ورزشی فوق‌العاده هستند که هم حرفه‌ای‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند هم افراد آماتور. مهم استانداردهای لازم و سلیقه شماست که تعیین می‌کند کدام برند را خریداری کنید.

سؤالات متداول

کدام برند کفش ورزشی مردانه بهتر است؟

تفاوتی ندارد. برندهای مطرح زیادی در دنیا داریم و از کیفیت و ایمنی لازم برخوردار هستند؛ می‌توانید با توجه به روحیه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

موقع خرید کفش ورزشی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم؟

فاکتورهایی مثل جنس مواد سازنده، وزن سبک، کفی‌های محافظت‌کننده از پاها مواردی هستند که باید موقع خرید کفش به آن‌ها توجه کنید.