درخشش مهدی قایدی مقابل الاهلی در فضای مجازی عربستان و توئیتر، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و کاربران سعودی خواستار خرید باشوی کوچک شدند! این مطلب به پربازدیدترین خبر ورزشی شهر خبر تبدیل شد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، پایگاه خبری صدآنلاین در این خصوص نوشت: علاوه بر اینکه درخشش قایدی در بین هواداران ایرانی با واکنش های زیادی همراه بود، نکته جالب توجه این بود که کاربران عرب زبان با تمجید از عملکرد خوب باشوی کوچک در بازی مقابل الاهلی، او را استعداد آسیا و شایسته حضور در فوتبال اروپا می دانستند.

دومین خبر ورزشی پربازدید به واکنش جنجالی وزیر ارتباطات به پیروزی پرگل استقلال در آسیا اختصاص داشت. به گزارش خبر ورزشی، شب گذشته تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که آبی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهند.این پیروزی بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشت.حالا یکی از کاربران در فضای مجازی از آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در خصوص پیروزی استقلال پرسیده و نوشته است: وقتی برد استقلال را دیدی چه حسی داشتی؟ آذری جهرمی هم در جواب او گفته است: ما مثل بعضی‌ها بخیل نیستیم، دیشب استقلال ایران برد. حالا بگذریم که فقط تیم ما می‌تواند ۶ گل بزند.

دیگر خبر پربازدید ورزشی در خصوص پیشنهاد باشگاه آاِک به سیدمجید حسینی مدافع ایران بود. به گزارش خبرگزاری مهر؛  یک سایت یونانی اعلام کرد پیشنهاد باشگاه آاِک به سیدمجید حسینی مدافع ایران ۶۰۰ هزار یورو است. sportfm همچنین خبر داد تیم باشاک شهیر ترکیه پیشنهادی نزدیک به ۹۰۰ هزار یورو به حسینی ارائه داده و خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.