راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک فرصت پولساز برای افرادی است که  قصد کسب درآمد از اینترنت را دارند. اگر شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید و می خواهید از طریق اینترنت درآمد میلیونی داشته باشید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به شما آموزش بدهیم که چطور می توانید با  کمترین هزینه ممکن یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید.

 برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کسب و کار سنتی و فیزیکی را اندازی کنید ممکن است به چندین میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز داشته باشید، در کسب و کارهای آنلاین اصلاً این طور نیست و شما با کمترین هزینه ممکن می‌توانید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.  کسب درآمد  آنلاین  و درآمد اینترنتی یک فرصت پولساز برای افرادی که قصد دارند کسب و کارشان را در فضای مجازی راه‌اندازی کنند.

 در این مقاله آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی قصد داریم مرحله به مرحله شما را با راه اندازی کسب و کار آنلاین آشنا کنیم! به شما بگویم که چطور می توانید با کمترین هزینه ممکن یک کسب و کار اینترنتی پولساز و پر درآمد راه اندازی کنیم. البته برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ممکن است هیچ سرمایه نداشته باشید، اصلا جای نگرانی نیست! یکی از بزرگترین مزیت های کسب و کار اینترنتی نسخه شما با کمترین سرمایه ممکن می توانید کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید و به درآمد میلیونی برسید.

 اگر هم فکر می کنید هیچ چیزی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید من به شما توصیه می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، در این مقاله سعی کردم ایده های پولساز و ناب راه اندازی کسب و کار آنلاین را به شما آموزش بدهم. پس اگر خیلی جدی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید می خواهید کسب و کار آنلاین پولساز راه‌اندازی کنید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.  پس همراه ما باشید تا شما را با آموزش راه اندازی کسب و کار در اینترنت آشنا کنم.

کسب و کار اینترنتی چیست؟ 

کسب و کار اینترنتی چیست

 به زبان خیلی ساده منظور از کسب و کار اینترنتی، به کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی شود کسب و کار اینترنتی کار اینترنتی و یک کسب و کار آنلاین می گویند. برخلاف باور بسیاری از افراد که فکر می کنند نمی توانند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشند کسب و کار اینترنتی یک فرصت پول ساز و مناسب برای افرادی که قصد کسب درآمد و درآمدزایی از اینترنت را دارند. 

 خیلی از افرادی که قصد راه اندازی کار آنلاین را دارند فکر میکنند اگر بخواهند یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند باید سرمایه زیادی بابت راه اندازی کسب و کارشان بدهند!  در صورتی که اینطور نیست! اگر شما خیلی جدی  برای داشتن یک کسب و کار هستید اما هیچ سرمایه بالایی ندارید یکی از بهترین گزینه ها راه اندازی  کسب و کار اینترنتی است.

 با توجه به پیشرفت فناوری و پیدایش اینترنت، اینترنت  به یک منبع پول ساز تبدیل شده است.  پس باید خیلی جدی قصد راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی را دارید  پیشنهاد می کنیم به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید. البته  اگر هیچ ایده‌ای برای راه اندازی ندارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید  چون شما را با 3 ایده پول ساز  راه اندازی کسب و کار آنلاین  آشنا کردیم.

سرمایه لازم برای راه اندازی کار اینترنتی

 سرمایه راه اندازی کار اینترنتی

بزرگترین دغدغه بسیاری از افرادی که راه اندازی کار اینترنتی را دارند این است که فکر می‌کنند اگر بخواهند یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند ممکن است به چندین میلیون تومان و چند ده میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز داشته باشند. در صورتی که اگر شما اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید و با کمترین سرمایه ممکن می توانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

 تنها سرمایه‌ای که برای شروع راه اندازی کسب و کار تان نیاز دارید سرمایه راه اندازی و ساخت سایت است.  شما با کمترین هزینه ممکن بدون اینکه علم برنامه نویسی و کد نویسی را بلد باشید می توانید برای کسب و کارتان سایت راه اندازی کنید.

 برای راه اندازی و ساخت سایت اصلاً نیازی به یادگیری زبان های برنامه نویسی و کد نویسی ندارید، به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس این امکان فراهم شده که بدون اینکه برنامه نویسی و کد نویسی را یاد بگیرید می توانید وب سایت های حرفه ای برای کسب و کار اینترنتی تان راه اندازی کنید.  پس اگر خیلی مصمم هستید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین  نباید هیچ بهانه‌ای برای راه اندازی و ساخت سایت تان داشته باشید.  در ادامه به صورت کامل به شما خواهیم گفت که چطور می توانید بدون برنامه نویسی و کد نویسی وب سایت شیک و حرفه ای راه اندازی کنید.

آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین

  در این قسمت از مقاله آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی قصد دارم مرحله به مرحله به شما بگویم که چطور می توانید برای خودتان یک کسب و کار اینترنتی پولساز و پردرآمد را اندازی کنید.  پس همراه ما باشید تا مرحله به مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما آموزش بدم.

1- انتخاب ایده مناسب برای شروع

 اولین مرحله در راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب یک ایده مناسب برای شروع کار است. راه و روش های زیادی برای انتخاب ایده برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. ایده های زیادی را در سایت آکادمی سبز به شما معرفی کردیم. اما می خواهم به شما بگویم اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید و می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید  باید به فکر انتخاب ایده مناسب باشید. البته در انتهای همین مقاله است ایده پولساز و پر درآمد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی کردیم. 

پس اگر خیلی جدی می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید باید به فکر انتخاب ایده باشید. ساده ترین راه برای انتخاب ایده این است که شما ببینید به چه چیزی علاقه دارید؟!  می توانید از طریق علاقه و تخصصی که دارید کسب و کار اینترنتی تان را شروع کنید.

البته ممکن است فکر کنید که هیچ مهارت و تخصصی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید! اصلاً جای نگرانی نیست چون قصد داریم شما را در ادامه با پولسازترین ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم.

2- راه اندازی و ساخت سایت

دومین مرحله در راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی و ساخت سایت است. برخلاف اینکه بسیاری از افراد فکر می کنند راه اندازی و ساخت سایت بسیار کار سخت و دشواری است و نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی را دارد می خواهم به شما بگویم که اگر بخواهید کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید به هیچ مهارت و تخصص خاصی مثل یادگیری زبان برنامه نویسی و کد نویسی ندارید! 

اگر هم به فکر راه اندازی و ساخت سایت هستید و فکر میکنید باید چندین میلیون تومان و چند ده میلیون تومان بابت راه اندازی و ساخت سایتتان هزینه کنید باز هم می خوام بگم سخت در اشتباهید! به لطف  بزرگ سیستم های مدیریت محتوای رایگان  این امکان برای افرادی که قصد راه اندازی سایت را دارد فراهم شده است بدون اینکه زبان های برنامه نویسی را بلد باشند برای کسب و کار اینترنتی شان سایت راه اندازی کنند.

شما با استفاده از سایت ساز وردپرس  که کاملا رایگان است می‌توانید  برای کسب و کار اینترنتی تان سایت راه اندازی کنید. البته باز تاکید می کنم برای راه اندازی و ساخت سایت نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی و کد نویسی ندارید، و نیازی هم به این ندارید که کار طراحی و راه اندازی سایت تان را به شرکتهای طراحی سایت و افراد برنامه نویسی بدهید تا آن ها برای شما سایت راه اندازی کنند.

3- افزایش ترافیک سایت

بعد از اینکه وب سایت تان را راه اندازی کردید  باید به فکر افزایش ترافیک و بازدید سایت باشید. هدف اصلی شما از راه اندازی و ساخت سایت این است که کاری کنید افرادی که در اینترنت جستجو می کنند و یا یک عبارت را سرچ می کنند شما را پیدا کنند. پس بعد از این که وب سایت تان را راه اندازی کردید باید شروع به تولید محتوا و نوشتن مقاله کنید.

البته راه و روش های زیادی برای افزایش ترافیک و بازدید سایت وجود دارد. افزایش ترافیک سایت به دو دستی افزایش ترافیک پولی و افزایش ترافیک رایگان تقسیم بندی می شود. در روش اول شما باید بابت افزایش ترافیک سایت تان پول بدهید مثل تبلیغات گوگل تبلیغات در سایت های بزرگ و...

اما در روش دوم، که خود من هم توصیه می‌کنم از این روش استفاده کنید   هم شما به صورت کاملاً رایگان روی سایتتان کار می کنید و به مرور زمان سایت شما در نتایج اول گوگل دیده می شود.  در این روش شما شروع به تولید محتوا و سایتتان  می‌کنید.

وقتی ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب گردید در همان زمینه کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کردید باید شروع به تولید محتوا کنید. به عنوان مثال در سایت آکادمی سبز که حوزه کاری من راه اندازی کسب و کار اینترنتی است ما شروع به تولید محتوا در زمینه راه اندازی کسب و کار آنلاین کردیم تا افرادی که به  دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند ما را از طریق گوگل پیدا کنند.

در سومین مرحله باید شروع به تولید محتوا  برای سایتتان کنید.

4- اعتماد سازی در اینترنت

یکی دیگر از مهم ترین مراحل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اعتماد سازی است. وقتی وب سایت تان را راه اندازی کردید و شروع به تولید محتوا کردید باید کاری کنیم که افراد به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند. بهترین راه برای اعتماد سازی تولید محتوای هدفمند و تولید ویدیو های آموزشی است.  باید سعی کنید با توجه به نیاز مخاطبان و کاربران تان محتوای آموزشی تولید کنید. سعی کنید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید حتماً  مخاطبان تان شما را ببیند این بیشتر باعث می‌شود به شما اعتماد کنند.

3 ایده پولساز راه اندازی کسب و کار اینترنتی

3 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی

تا اینجا شما را با چهار مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کردیم. حالا قصد داریم شما را با 2 ایده پول ساز راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم. پس اگر ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید حتما در ادامه همراه ما باشید.

1- کسب درآمد از طریق مهارت و تخصص

در اولین ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید. در هر زمینه ای که مهارت و تخصص داشته باشیدمی توانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. به عنوان مثال ممکن است شما کتاب های زیادی در زمینه فروش و بازاریابی خوانده باشید می توانید در این زمینه کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید. ممکن است شما در یک درس خاص مثل ریاضی، فیزیک، زبان و... مهارت داشته باشید می توانید در این زمینه هم کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید. پس در اولین دیدار باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه مهارت و تخصص دارید و در همان زمینه شروع به راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان کنید. 

2- کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

یکی دیگر از ایده های ناب در راه اندازی کسب و کار اینترنتی همکاری در فروش اینترنتی است. در این روش شما از طریق فروش محصولات دیگران کسب درامد میکنید. در این ایده شما به هیچ محصول و خدماتی نیاز ندارید فقط باید سایت هایی را پیدا کنید که با آن میتوانید همکاری کنید و محصولاتشان را به صورت اینترنتی بفروشید.

3- فروش محصولات فیزیکی

اگر محصولات فیزیکی دارید راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید محصولاتتان را به صورت کاملا اینترنتی بفروشید.هر محصول فیزیکی که داشته باشید می توانید از این ایده استفاده کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.