دبی، دنیای مراکز خرید لوکس و متنوع

دبی برای داشتن مغازه های مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاه دبی را به شما معرفی می کند.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی

فروشگاه سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برای کسانی است که دنبال اجناس خاص محلی هستند و بازدید از این مرکز خرید مدرن را نباید از دست بدهند.این مرکز خرید با تقلید از سبک و معماری یک بازار عربی سنتی، بهترین مغازه های مد و فشن را در یک محیط سنتی و قدیمی در خود جای داده است. سوق که در زبان محلی به معنی بازار است دارای فروشگاه های مختلف طلا و جواهر و کفش از کشورهای اطراف منطقه است. این محل همچنین یک مکان عالی برای تماشای برج العرب در عین خرید کردن در تور دبی نوروز 99 است.

v1

استانبول، جایگاه تمام برندهای معروف

برای خرید کردن در استانبول بازارهای سر باز و سربسته قدیمی زیادی وجود دارد. خود را در بازار ادویه استانبول که در آن عطر میوه، چای و ادویه از هر گوشه و کناری به مشام میرسد تصور کنید یا در بازار عتیقه فریکوی که اشیای قدیمی به فروش می رسد گشت بزنید. الفبای سفر یکی از بهترین آنها را گردشگران تور استانبول نوروز 99 معرفی می کند.

مرکز خرید جواهیر استانبول Cevahir Shopping Center

در طرحی قرار بود که یک انبار اتوبوس های قدیمی در منطقه شیشلی استانبول ساخته بشود.این طرح به یک شرکت آمریکایی مینورو که مالک آن مینورو یاماساکی است داده شد و سرانجام با بودجه ای 250 میلیون دلاری بعد از هشت سال به اتمام رسید و در سال 2005 به طور رسمی با حضور مقامات رسمی ترکیه به عنوان مرکز توریستی و تفریحی افتتاح شد و یک مرکز خرید دیگر به مراکز خرید شیشلی اضافه شد. هم اکنون این مرکز تحت مالکیت کمپانی گروه جواهیر است. مرکز خرید جواهیر با داشتن پنجاه و هشت هزار متر مربع دومین مرکز خرید بزرگ کشور ترکیه و ششمین در دنیا با داشتن 10 طبقه، 343 فروشگاه و پارکینگ بزرگی با گنجایش دو هزار و پانصد خودرو پذیرای گردشگران تورهای نوروز 99 می باشد. وجه تمایز مرکز خرید جواهیر سقف شیشه ای و داشتن دومین ساعت بزرگ دنیا است و به خاطر روشنایی، تهویه، نظافت و امنیت بسیار خوب یک انتخاب مناسب برای گردشگران است البته ذکر این نکته الزامی است که خرید از مرکز خرید جواهیر به دلیل وجود برند های معروف و لوکس خرید اقتصادی نخواهد بود.

در طبقات جواهیر چه میگذرد؟

طبقه اول : دارای فروشگاه های بسیاری در ضمینه لوازم برقی، دیجیتالی و خانگی است.

طبقه دوم و سوم : مملو از فروشگاه های مربوط به پوشاک است که اکثرا  پوشاک با کیفیت و برندهای مطرح است.

طبقه چهارم : بورس انواع عینک های طبی و دودی ، کیف و کفش است.

طبقه پنجم و ششم : حتما بعد از گشت و گذار و خرید در 4 طبقه نیاز به استراحت پیدا می کنید. در طبقات پنجم و ششم می توانید انواع رستورانهای محلی و بین المللی را پیدا کنید و همچنین این طبقات دارای 34 فست فود ، فروشگاه مواد غذایی و کافه است.

v2

آنتالیا، شهری مناسب خرید و تفریح

در هر سفر پس از تفریح و بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی نوبت به خرید سوغات می رسد. تحفه ای که می توانید یادگاری از کشور مقصد در تورهای لحظه آخری باشد و البته خرید آن برای دوستان و آشنایان در میان ایرانیان رونق زیادی دارد. برای همه پیش می آید که هنگام گشت و گذار در مراکز خرید به فکر تهیه سوغات نیز باشید. اگر سفر شما در کشور ترکیه و شهر آنتالیا بوده در این مرکز خرید بهترین خریدها را داشته باشید.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalya

در ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران تور آنتالیا نوروز 99

 در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد.

منبع: https://www.alefbatour.com