به گزارش پارس،به نقل از تسنیمحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش، اظهار داشت:‌ ثبت‌نام برای آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و بیست و یکمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور از ساعت 14 امروز آغاز و تا روز یکشنبه 22 آذر ادامه دارد. داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی افزود: فترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام برای این آزمون به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید از طریق کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب و پرداخت مبلغ 300 هزار ریال نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان می‌تواند علاوه بر انتخاب کد رشته‌های مورد علاقه خود از میان 66 کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان رشته‌های شناور اعلام شده‌اند نسبت به انتخاب رشته دوم اقدام کنند. داوطلبانی که اقدام به انتخاب کد رشته‌های دوم م‌کنند باید مبلغ 300 هزار ریال دیگر پرداخت کنند.

توکلی ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 95 طی روزهای 12 اردیبهشت تا 15 اردیببهشت 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و آزمون نیز در صبح و بعدازظهر 16 و 17 اردیبهشت 95 برگزار می‌شود.