به گزارش پارس،به نقل از تسنیمحدود ساعت 23 چهارشنبه مورخ  27 آبان امسال، مسئولان بیمارستان شهدای تجریش در تماس با پلیس از مرگ پسری27 ساله‌ای و وخیم بودن حال دوست وی، که به علت اصابت ضربات متعدد چاقو به این بیمارستان انتقال یافته بودند، خبر دادند.

با حضور مأموران کلانتری 101 تجریش در بیمارستان، موضوع به تیم جنایی اعلام و تحقیقات از همراه این دو جوان آغاز شد.پسر جوانی که خود را دوست این دو نفر معرفی می‌کرد، در مورد علت درگیری دوستانش به پلیس گفت: به همراه دو تن از دوستانم، برای خرید خودرو با یک افغانی در تهران قرار گذاشتیم و از نوشهر به تهران آمدیم. زمانی که به خانه ویلایی قدیمی که این افغانی در آن سرایدار بود رسیدیم، دوستانم از من خواستند برای خرید شام از منزل بیرون بروم که در هنگام خروج از منزل 5 مرد افغانی دیگر وارد آن ویلای قدیمی شدند و مدعی شدند از دوستان سرایدار افغانی هستند.

این پسر جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: بعد از خرید شام به محض ورود به خانه ویلایی صدای داد و فریاد توجهم را به خودش جلب کرد، من نیز که هول شده بودم، بی¬مهابا داخل خانه شدم و دیدم که 6 مرد افغانی از درب پشتی ویلا در حال فرار از خانه هستند، دست و پای دوستانم درحالیکه غرق در خون بودند، بسته شده است، و چند میلیون تومان وجه نقد آن¬ها به سرقت رفته است.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد و اعلام گزارش آن به احمد بستان زاده بازپرس دوم دادسرای جنایی تهران، این پسر جوان به علت اظهارات ضد و نقیض بازداشت شد و تلاش برای شناسایی دستگیری 6 مضنون افغانی متهم به قتل پسر 27 ساله ادامه دارد.