به گزارش پارس به نقل از جوان ساعت 7 صبح ديروز كاركنان بيمارستان آزادي خبر فوت پسر جواني را كه با شليك گلوله به كام مرگ رفته بود به پليس گزارش دادند. زماني كه مأموران در بيمارستان حاضر شدند، دريافتند لحظاتي قبل پسر 25 ساله‌اي به نام سيروس در حالي كه با شليك دو گلوله به پا و دستش زخمي شده به بيمارستان منتقل شده اما بر اثر خونريزي شديد جان باخته است. پس از تأييد خبر، قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در بيمارستان حاضر شد. نخستين تحقيقات نشان داد سيروس از سارقان سابقه‌دار و اهل شهرستان اسلامشهر است كه چند ساعت قبل در جريان تعقيب و گريز با مأموران گشت كلانتري 108 نواب زخمي شده اما دوستانش پيكر نيمه جان او را رها كرده و گريخته‌اند. 

پزشك اورژانس گفت: دقايقي قبل در اورژانس مشغول معالجه بيمار بودم كه زن جواني‌سراغم آمد و گفت پسرش مجروح شده و بيرون بيمارستان داخل خودرو است و توان راه رفتن ندارد. آن زن خواست كه به ملاقات پسرش بروم كه قبول كردم. بعد از معاينه بود كه متوجه شدم پسر جوان بر اثر دو گلوله كه به دست و پايش برخورد كرده، فوت شده است. وقتي جسد را به داخل بيمارستان انتقال داديم راننده پژو كه پسر جواني بود با خودرو از محل گريخت. 
مادر سيروس هم به پليس گفت: ساعتي قبل يكي از دوستان پسرم با من تماس گرفت و گفت كه سيروس حالش خوب نيست و داخل پژويي در ميدان آزادي است و خواست به ميدان آزادي بروم و پسرم را به بيمارستان منتقل كنم. وقتي به محل رسيديم فهميدم پسرم كه مجروح شده داخل خودروي دوستش است. دوستش ما را به بيمارستان رساند اما وقتي فهميدم پسرم فوت شده از محل گريخت. 
پس از آن بود كه مأموران گشت كلانتري نواب مورد تحقيق قرار گرفتند. مأمور گشت گفت: ساعت 4 و 30 بامداد به همراه همكارم با موتورسيكلت در خيابان امام خميني در حال گشت‌زني بوديم. نرسيده به خيابان جيحون دو خودروي نيسان و پژو 405 را در لاين مخالف مشاهده كرديم كه به صورت روشن كنار مغازه‌اي پارك بودند. وقتي خوب دقت كرديم چهار مرد جوان را ديديم كه قصد داشتند كركره مغازه را بالا بكشند، به همين خاطر به آنها دستور ايست داديم كه يكي از آنها سوار بر خودروي پژو‌ شد و از محل گريخت. ما بلافاصله از دور برگردان به طرف خودروي نيسان حركت كرديم. پس از آن دو نفر از آنها در جلوي نيسان نشستند و يكي هم در پشت نيسان سوار شد و به سرعت فرار كردند. وي ادامه داد: ما با موتورسيكلت به تعقيب نيسان پرداختيم و همزمان با دستور ايست چند تير هوايي شليك كرديم اما خودرو توقف نكرد و سرنشين پشت نيسان چند تكه آهن به طرف ما پرتاب كرد تا ما را از تعقيب و گريز منصرف كند. ما همزمان با اينكه در تعقيب آنها بوديم درخواست نيروي كمكي كرديم تا اينكه براي توقفشان چند تير به سوي نيسان شليك كرديم. پس از طي مسافتي نيسان به طرف بزرگراه يادگار امام رفت و چراغ‌هايش را خاموش كرد كه باعث شد ما آنها را گم كنيم. 
همزمان با تحقيقات ميداني درباره اين حادثه جسد پسر جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران به دستور قاضي حسين‌پور تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و دستگيري همدستان پسر فوت شده آغاز كردند.