به گزارش پارس نیوز به نقل از صداوسیما؛ متن اطلاعیه شماره دو سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بدین شرح است: 
 
به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند از آنجایی‌که شرکت‌های واردکننده فرآیند‌های قانونی برای دریافت مجوز‌های لازم (استاندارد، محیط زیست و...) را انجام داده‌اند، سامانه عرضه خودرو وارداتی در هفته آینده برای افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام نموده و دارای اولویت می‌باشند (ثبت نام جدید در این مرحله انجام نمی‌شود) جهت انتخاب باز می‌شود. 
 
لازم به ذکر است قبل از عرضه، مشخصات فنی و تصاویر خودرو‌ها جهت بررسی و انتخاب متقاضیان محترم ارائه می‌شود.
 
آقای مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: ۳۳ هزار نفر در طرح فروش خودرو‌های وارداتی ثبت نام کرده بودند که ۳۰ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط شناخته شدند. 
 
وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۷ هزار نفر چانگان انتخاب کرده بودند، افزود: آن‌هایی که این خودرو را انتخاب کرده بودند با تایید انتخاب نهایی خودرو، به شرکت سایپا معرفی خواهند شد و حداکثر تا ۳ ماه آینده خودروی خود را تحویل می‌گیرند.
 
ضیغمی ادامه داد: زوتی، سی اس ۵۵ چانگان، کیا، هیوندای، تویوتا، هونگچی، بستیون و سوزوکی خودرو‌های کمتر از ۲۰ هزار یورو هستند که عرضه خواهد شد.
 
مجری طرح واردات خودرو اضافه کرد: تلاش می‌کنیم این خودرو‌ها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود. قیمت این خودرو‌ها قطعی یا غیرقطعی خواهد بود تا مسیر قانونی قیمت گذاری آن‌ها طی شود.