به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه ۲ دیدار برگزار شد.

از گروه C این مسابقات اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان ویکتوریا پلژن بود که در نهایت این دیدار با برتری چهار بر صفر اینتر به پایان رسید. بازی رفت این دو تیم در زمین تیم چکی با نتیجه ۲ بر ۰ به‌سود اینتر تمام شد.

شاگردان سیمونه اینزاگی با این پیروزی توانستند برای دومین فصل متوالی از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند زیرا در مجموع ۲ بازی رو در رو مقابل بارسلونا بهتر کار کرده بودند. این نتیجه حکم حذف بارسلونا از مرحله گروهی امضا کرد و باید دیدار بارسلونا در مقابل بارن‌مونیخ را تشریفاتی محسوب کنیم.

اینتر حکم صعود خود و حذف بارسلونا را امضا کرد/پورتو با درخشش طارمی یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد

در این دیدار برای اینتر هنریک میخیتاریان(۳۵)، ادین ژکو(۴۲)(۶۶) و روملو لوکاکو(۸۷) گلزنی کردند.

با این نتیجه اینتر ۱۰ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل ویکتوریا پلژن بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

در دیگر بازی این گروه بارسلونا و بایرن‌مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در دیگر دیدار این ساعت کلوب بروژ در ورزشگاه یان برایدل و با قضاوت مایکل اولیور میزبان پورتو بود که در نهایت این دیدار با برتری چهار بر صفر پورتو به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان سرجیو کونسسائو انتقام شکست چهار بر صفر بازی رفت را از کلوپ بروژ گرفتند.

یاران طارمی با این پیروزی یک قدم به صعود نزدیک‌تر شدند و منتظر نتیجه بازی امشب اتلتیکومادرید و بایرلورکوزن خواهند ماند و در صورت از دست دادن امتیاز از سوی اتلتیک صعودشان همین امشب قطعی خواهد شد.

اینتر حکم صعود خود و حذف بارسلونا را امضا کرد/پورتو با درخشش طارمی یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد

در این دیدار مهدی طارمی نمایش درخشانی داشت و توانست گل اول پورتو در دقیقه ۳۳ و گل چهارم در دقیقه ۷۰ را به ثمربرساند و روی گل سوم این تیم نیز تاثیر مستقیم داشت. اوانیلسون(۵۷) و استفان اوستاکویو(۶۰) زننده دیگر گل‌های پورتو بودند.

دیوگو کاستا دروازه‌بان تیم پورتو نیز در این دیدار توانست در دقیقه ۵۱ پنالتی لانگ را مهار کند و نقش به‌سزایی در به دست آمدند این نتیجه داشت.

با این نتیجه پورتو با ۹ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل کلوپ با ۱۰ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه اتلتیکومادردید و بایرلورکوزن از ساعت ۲۲:۳۰ در مقابل هم قرار خواهند گرفت.