به گزارش پ ارس به نقل از مهر، در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و راه آهن سورینت که شامگاه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۳ بر یک استقلال خاتمه بافت بازیکنان تیم راه آهن در خصوص اتفاقات این دیدار به اظهار نظر پرداختند:

امین منوچهری: به قهرمان آسیا باختیم


مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تجربه بالای آبی پوشان پایتخت گفت: ما در این بازی یک گل تاکتیکی را به ثمر رساندیم و این گلی بود که در طول هفته بارها آن را تمرین کرده بوذیم ولی نتوانستیم به نتیجه ای که به دنبالش بودیم دست پیدا کنیم. ما به تجربه بالای بازیکنان استقلال باختیم. مطمئن باشید که به قهرمان آسیا باخیتم.

امین منوچهری در خصوص حضور ناموفق خود در استقلال عنوان کرد: من به خاطر عشق خودم به استقلال رفتم ولی در آن تیم شرایط به خوبی برای من نچرخید و نتوانستم آن طور که می خواهم گلزنی کنم. به هرحال دیگر به آن روزها فکر نمی کنم. من جوان هستم و به دنبال آینده ای بهتر هستم.

پیروز قربانی: من صحنه پنالتی را ندیدم


مدافع باتجربه تیم راه آهن سورینت در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال در خصوص داوری این دیدار گفت: من در این باره صحبت نمی کنم و بهتر است که در خصوص بازی خود و حرف بزنیم برای همین راجع به آقای ترکی حرف نمی زنم.

پیروز قربانی در خصوص پنالتی که روی مجیدی اتفاق افتاد، گفت: من در آن صحنه حضور نداشتم و پنالتی را ندیدم.

وحید طالبلو: مبارک استقلال و هوادارانش باشد


دروازه بان پیشین تیم استقلال که در ترکیب تیم راه آهن سورینت قرار گرفته بود با اشاره به این دیدار گفت: من خیلی خوشحال هستم که بعد از مدت ها در ورزشگاه آزادی بازی کردم. این هفته هم هفته پزشک بوده و به همه پزشکانی که برایم زحمت کشیدند از جمله دکتر اصلانی، نوروزی، ستوده و شهاب تبریک می گویم.

وحید طالبلو ادامه داد: دل من برای هواداران استقلال تنگ شده بود. ما بازی بدی را انجام ندادیم و روی اشتباهات خودمان گل دریافت کردیم. این برد مبارک استقلال و هوادارانش باشد.

این دروازه بان در خصوص لغو اردوی تیم ملی نیز گفت: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم ولی اگر به خاطر مشکلات مالی این اتفاق رخ داده، باید هر چه سریعتر آن را حل کنند.