به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، ارشاد یوسفی اظهارکرد: خدا را شکر شرایط تیم مان بسیار خوب است و امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی بتوانیم هم چنان صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به پیروز هایی که در چهار هفته اخیر کسب کرده اید به نظرتان آیا می توانید این روند را ادامه دهد، عنوان کرد: ما نباید فریب بردهایی را که به دست آورده ایم، بخوریم. ما مسیر سختی به همراه بازی های سخت، پیش رو داریم. به هر حال امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

سنگربان تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: به نظرم اگر ما بتوانیم امسال نتیجه سال گذشته مان را هم به دست آوریم، یک موفقیت است. البته ما نیم نگاهی نیز به جایگاه های اول تا سوم داریم.

وی در ادامه با بیان این که برای بازی این هفته چند جلسه تمرینی بسیار خوب برگزار کرده ایم، افزود: امیدوارم روز جمعه مانند چهار دیدار گذشته مان یک بازی خیلی خوب ارایه دهیم و این دیدار بدون حاشیه باشد و هر تیمی که بهتر بازی کرد، مزد زحماتش را بگیرد.

یوسفی درباره تیم استقلال خوزستان گفت: این تیم از کادرفنی بسیار خوب و بازیکنان باتجربه ای برخوردار است و واقعا تیم بسیار خوبی است. به نظرم بازی مشکلی خواهیم داشت، با این وجود امیدوارم این دیدار به سود فولاد به پایان برسد.

وی عنوان کرد: نتیجه این دیدار باوجود جایگاه هایی که هر دوم تیم در جدول دارند، قابل پیش بینی نیست و جدول فریب دهنده است. به نظرم تیم های ابتدا و انتهایی جدول تفاوتی با هم ندارند. استقلال خوزستان تیم خوبی است که بازی های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشته است. مطمئن باشید دیدار روز جمعه غیرقابل پیش بینی است.

گلر تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تماشاگران فولادی نیز گفت: امیدوارم اهوازی ها کمی به فولاد توجه کنند. ما تیم بسیار خوبی داریم که آینده خوبی دارد. به هر حال امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند.