به گزارش پارس به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: لازم نیست بگویم که استقلال برای قهرمانی می جنگد و به ۳ امتیاز بازی نیاز دارد اما ما فقط به موفقیت ملوان توجه می کنیم و موفقیت این تیم برای ما مهم است.

وی در مورد اینکه ملوان نتوانسته در این فصل استقلال و پرسپولیس را شکست دهد، گفت: چرا به این مسئله باید توجه کنیم. در ملوان کارهای مهم تری انجام شده است البته این به معنای آن نیست که ما نمی خواهیم فردا برای پیروزی و موفقیت تلاش کنیم اما منظورم آن است که مرور تاریخ هیچ فایده ای ندارد فقط بازی فردا مهم است. مهم نیست که ۲ سال یا ۵ سال پیش چه اتفاقی افتاده زیرا هر مسابقه شرایط خودش را دارد. ما در بازی فردا شانس پیروز شدن داریم و می خواهیم برنده شویم و انگیزه لازم را هم برای برنده شدن داریم.

سرمربی در مورد مصدومان تیمش گفت: سعید یوسف زاده و امیر حسین فشنگچی مشکل دارند و مطمئن نیستم که بتوانم از آنها در بازی با استقلال استفاده کنم.

در این لحظه سرمربی ملوان خطاب به یک خبرنگار گفت: از قیافه ات معلوم است که می خواهی در مورد شام از من سؤال کنی اما آ ن خبرنگار در مورد شام سؤالی نپرسید و فقط در مورد بازی با استقلال سؤال کرد که اسکوچیچ جواب داد: گفتم مرور تاریخ اهمیتی ندارد، من در آسیا استقلال را حذف کرده ام اما این مسئله چه اهمیتی می تواند برای بازی فردا داشته باشد؟ من امیدوارم که هواداران ملوان ما را حمایت کنند و بازیکنان ملوان شایستگی حمایت و کمک را دارند.

وی ادامه داد: در گذشته مدام از من در مورد روش ۴-۴-۲ و حسن اشجاری و اتلتیک بیلبائو و حتی کروات من سؤال می کردید اما اکنون شرایط خوب است و دیگر این سؤالات مطرح نمی شود.

سرمربی ملوان در مورد اینکه در بازی با فولاد چرا این تیم عقب نشینی کرد، گفت: فولاد تیم خوبی است و باید بدانیم که همیشه دو تیم بازی می کنند و این فولاد بود که به ما فشار وارد می کرد و باعث شد که ما عقب برویم. گاهی اوقات بازیکنان برخلاف میل مربی به عقب می روند.

اسکوچیچ در مورد شایعه تمدید قراردادش گفت: شایعه همیشه در فوتبال است و فوتبال با شایعه عجین شده است البته به شرط آنکه نرمال باشد و به همدیگر احترام بگذاریم اما من برای تمدید قرارداد هیچ وقت به باشگاه نرفتم اما باشگاه از من سؤالاتی پرسیده است، اما تمرکز من بر روی کارم است و می خواهم کارم را خوب انجام بدهم. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد اینکه مردم دوست دارند او در ملوان بماند، گفت: این خیلی خوشحال کننده است که مردم چنین نظری دارند اما تمرکز من فقط بر روی بازی فردا است.