به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده درباره آخرین شرایط تیمش پیش از بازی برابر سیاه جامگان اظهارکرد: شرایط تیم ما از نظر امتیازی اصلا خوب نیست و از نظر مالی، سخت افزاری و نرم‌افزاری نیز مشکلات بسیاری داشته‌ایم. همچنین تغییرات بسیاری هم در بخش‌های دیگر باشگاه داشته‌ایم که البته این تغییرات به من مربوط نمی‌شود و به صاحب امتیاز باشگاه مربوط می‌شود.

او افزود: روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه معارفه فرشید فرجی، مدیرعامل جدید باشگاه برگزار شد و ان‌شاءالله آقای فرجی از نظر مدیریتی، مالی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکلات تیم را حل کند و به نظرم با تجربه‌ای که آقای یعقوبی (قائم‌مقام باشگاه) دارد این دو نفر در کنار هم بتوانند به تیم کمک کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شهرستانی به تمرینات برگشته‌اند؟ عنوان‌کرد: با آقای یعقوبی صحبت کردم و به جمع‌بندی رسیدیم تا آن بازیکنانی که می‌توانند کمک حال تیم باشند، حداقل برای بازی با سیاه‌جامگان در تمرینات حضور پیدا کنند که بر این اساس قرار است پرویز کریمی، شاهین مجیدی و محمداسماعیل نظری به تمرینات برگردند. عادل‌ کلاه‌کج هم در تمرینات حضور دارد و یکی از ستون‌های تیم محسوب می‌شود و خوشحالم که این روزها به عنوان یک بزرگتر، بزرگی و به جوانان تیم کمک می‌کند.

بختیاری‌زاده درباره محمد غلامی نیز گفت: غلامی در زمان مربیگری آقای حنطه در یکی از بازی‌هایی که تیم داشت، در رختکن خداحافظی کرد و اکنون هم باید با باشگاه در خصوص گرفتن رضایت‌نامه صحبت کند.

وی در ادامه درباره تیم سیاه‌جامگان، خاطرنشان‌کرد: آنالیز خیلی خوبی از بازی این تیم برابر استقلال تهران داشته‌ایم ولی بازی این تیم در مشهد با خارج از خانه متفاوت است. هوای سرد مشهد هم می‌تواند بازیکنان ما را اذیت کند ولی با توجه به آن‌چه در خصوص چند دستگی در این تیم شنیده‌ایم، شاید بتوانیم از این موضوع استفاده کنیم تا به حداقل امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درپایان افزود: من اولین امتیازم را برابر تیم صبا و زمانی که تیم را به تازگی بسته بودم، با توسل به حضرت معصومه (س) به دست آوردم و امیدوارم اکنون هم که دوباره به تیم برگشته‌ام با توسل به امام رضا(ع) این نحسی از تیم ما خارج شود و از این بازی امتیاز بگیریم. همان‌طور که قبلا گفتم اگر امسال استقلال اهواز بتواند در لیگ برتر بماند، پیاده به زیارت آقا امام رضا(ع) خواهم رفت.