به گزارش پارس به نقل از روزنامه نوددیروز فرصتی دست داد تا با جاسم کرار که به باشگاه استقلال آمده بود رودررو حرف بزنیم. جاسم که برای پیگیری مطالباتش به باشگاه آمده بود پاسخگوی سئوالات ما شد...

90: جاسم ظاهرا رفت و آمدهایت به محل باشگاه زیاد شده؟ 

چه کنم؟ از صبح به همراه کارمندان باشگاه به اینجا می‌آیم و معمولا هم آخرین نفری هستم که اینجا را ترک می‌کنم! در واقع این روزها کارمند باشگاه استقلال شده‌ام و تمام ساعات اداری را در این محل حضور دارم...

90: چرا باید هر روز به اینجا بیایی اصلا از این اوضاع راضی هستی؟

چه کسی می‌تواند از این اوضاع راضی باشد؟ هر روز به باشگاه می‌آیم و پیگیر مطالباتم می‌شوم. هنوز نتوانسته‌ام قسمت اعظم پول اول فصل خودم را دریافت کنم. شما حساب کنید اگر این طوری قضیه را پیگیری نمی‌کردم تا به حال چقدر پول گرفته بودم؟!

90: فکر می‌کنی با حضور در محل باشگاه مشکل حل شود؟

اگر با حضورم در محل باشگاه مشکل حل نمی‌شود بدون حضورم که اصلا اصلا امیدی نیست.

90: دلیل این بدقولی‌ها را از مسئولان باشگاه نپرسیدی؟

ظاهرا خودشان هم نمی‌دانند چرا قول امروز و فردا می‌دهند و اصلا چه زمانی پول به حساب باشگاه خواهد آمد. لااقل اگر یک نفر این قضیه را می‌دانست من راحت‌تر می‌شدم و هر وقت پول بود به باشگاه می آمدم نه این که از صبح تا شب سرگردان باشم. 

90: امسال استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

استقلال تحت هر شرایطی یک تیم مدعی است که به واسطه حضور هواداران پرشمارش مجبور است در هر بازی به دنبال پیروزی و کسب موفقیت باشد امسال هم شرایط همین است و از هفته اول به گونه‌ای بازی می‌کنیم تا کار به هفته‌های آخر و استرس بازی‌های پایانی لیگ نکشد. اگر یاد بگیریم از همان اول به راحتی امتیاز ندهیم آن وقت آخر فصل راحت‌تر به میدان می‌رویم و راحت‌تر هم نتیجه خواهیم گرفت.

90: انتخاب بهترین‌های لیگ را تعقیب کردی؟

کاری به این حرف‌ها ندارم و برایم مهم نیست کدام بازیکنان برترین نفرات لیگ برتر شده اند.

90: دوست نداشتی بهترین خارجی لیگ باشی یا توقع نداشتی فعلا بهترین هافبک لیگ ایران شوی؟

نه دوست داشتم، نه توقع داشتم جاسم کرار عادت کرده حرف‌هایش را در زمین مسابقه بزند الان هم اگر حرفی برای گفتن دارم در زمین مسابقه می‌زنم نه این که بخواهم مصاحبه کنم و حرف و حدیث درست کنم.

90: چطور شده از حاشیه گریزان شدی؟

حاشیه ندارم رسانه‌ها اینقدر پیگیر کارم هستندحالا حساب کنید پایم را کج بگذارم در مورد من چه می‌گویند.

توضیح: کرار در این مصاحبه مسلط‌تر به زبان فارسی حرف می‌زد گرچه خودش می‌خواست به ما بفهماند زیاد خوب فارسی حرف نمی‌زند.