به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین ؛ سرمربی استقلال صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و با مدیرعامل دیدار کرد. پس از این جلسه او گفت که مدیرعامل قول داده است به زودی مشکلات حل شود. اما فارغ از نتیجه جلسه، نکته کلیدی دیدار قلعه نویی و افشارزاده بعد از مدت ها بود.
در فصل جاری، نتایج استقلال و عملکرد این تیم باعث شد تا مدیرعامل و سرمربی چند بار در رسانه ها مقابل هم قرار بگیرند. پس از شکست 2 بر یک استقلال در هفته دهم لیگ برتر بود که اولین دوره قهر مدیرعامل و سرمربی آغاز شد. خیلی زود خبر رسید افشارزاده و قلعه نویی در مسیر بازگشت از اصفهان در هواپیما کنار هم نشسته بودند و حتی یک کلمه هم با یکدیگر حرف نزدند.
بعد از بازگشت به تهران، قلعه نویی دیگر در هیچیک از جلسات باشگاه حاضر نشد تا مشخص شود شایعه قهر آنها، کاملا درست بوده است. سرانجام پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل سایپا بود که قلعه نویی به باشگاه رفت و با افشارزاده دیدار داشت. خیلی ها از این دیدار به عنوان جلسه آشتی قلعه نویی و افشارزاده یاد کردند. اما این وضعیت چندان پایدار نماند چراکه دوباره افشارزاده پس از نتایج ضعیف استقلال به عملکرد قلعه نویی انتقاد کرد و گفت او به حرف هایش برای از بین بردن ضعف های تیم، گوش نمی دهد. بدین ترتیب دوره دوم قهر آنها هم آغاز شد. اما پس از مدت ها سرانجام قلعه نویی و افشارزاده صبح دوشنبه در باشگاه استقلال دیدار و درباره مشکلات تیم در فصل جاری گفت و گو کردند. در این جلسه آنها کنار هم نشستند و افشارزاده گفت که به زودی پول خوبی به حساب باشگاه واریز می شود تا مشکلات را حل کنند.