به گزارش پارس به نقل از کاپ ایگور استیماچ  که بامداد امروز همراه برانکو ایوانکوویچ در پرواز استانبول  دیده شد  قرار است با باشگاه استقلال مذاکره کند.

وی در مصاحبه با رسانه های کرواسی اظهار داشت: من چند پیشنهاد خارجی دارم، اما تصمیم گرفتم که صبر کنم و به خوبی امکانات شهر را بررسی کنیم و درباره انگیزه ها بیشتر  بدانم. من به عنوان یک مربی به اولین چیزی که اهمیت می دهم شرایط کار کردن است. هیچ گاه دستمزد برایم بیشترین اهمیت را نداشته است.
او در پاسخ این سوال که آیا حاضری مربی زادار در دسته دو هم بشوی گفت: با افتخار، چون در حال حاضر محیط مناسب تری از زادار وجود ندارد. زادار باید اولین هدفش راهیابی به لیگ یک باشد و شرایطی  فراهم کند که اگر به هدفش رسید بتواند در این لیگ بماند. بودجه 10 میلیونی می تواند تضمینی برای این هدف باشد .به نظر من زادار این پتانسیل را دارد که سریع به لیگ برتر  بازگردد.
صحبت های بعدی درباره علامت سوواستیکا بود که در بازی کرواسی در انتخابی یورو  2016 روی  زمین ظاهر شده بود: متاسفم. خیلی متاسفم که این اتفاق افتاد. اگر قرار باشد کسی مسئولیت این موضوع را قبول کند طبیعی است که فدراسیون فوتبال باید خودش را مقصر بداند.