به گزارش پارس، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با مهر گفت: روز گذشته مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران دو فوریتی را درخواست کرد که بر اساس آن با توجه به تجربه ای که اعضا در یک سال گذشته در کمیسیونها کسب کرده اند برای پیشبرد اهداف شورا جابجایی رخ ندهد.

وی ادامه داد: نایب رئیس شورا با نگاهی خیرخواهانه دلیل طرح این دو فوریت را کسب اطلاعات، تجربه اعضای در کمیسیونهای تخصصی در یکسال گذشته دانسته و درخواست کرد اعضا در کمیسیونهای قبلی خود باقی بمانند.

قناعتی افزود: برخی از اعضا با این نگاه موافق نبودند زیرا کمیسیونها نیاز به یک سری تغییرات دارد. در طول یکسال گذشته ما با مشکلاتی مواجه بودیم و تصمیم برخی از کمیسیونها به جای آنکه مبتنی بر واقعیت ها باشد در برخی موارد صوری بود و با گزارشات کف خیابانی تفاوتهایی داشت.

وی تاکید کرد: اگر جابجایی های کوچکی در برخی از کمیسیونها ایجاد شود این مشکلات برطرف می شود. اعضا نیز در این مدت تجربیات خوبی کسب کردند که بر اساس آن می توانند کمیسیونهای بهتری را انتخاب کنند.

قناعتی، ثبات اعضای کمیسیونها را قانونی ندانست و گفت: اما اگر این دو فورت و این طرح رای بیاورد تبدیل به قانون می شود و تخلفی صورت نگرفته است.