پايگاه خبري تحليلي «پارس»- سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: در حال حاضر نزدیک به پنجاه درصد کار پروژه  نمایشگاه شهر آفتاب انجام شده است.

 ابوالفضل قناعتی در گفتگو  با پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: نمایشگاه بین المللی در تهران به سبب اینکه  هم ظرفیت پاسخ گویی به موضوعات نمایشگاهی را نداشت و هم بار  ترافیکی در مسیر سئول و اتوبان نیایش را به همراه نداشت نمایشگاه شهر آفتاب  که از لحاظ ظرفیت  و هم  دسترسی ها به اتوبان تهران- قم  و کمربندی آزادگان مشکلی ندارد در جوار حرم امام خمینی(ره) در حال ساخت است.

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر افزود:این نمایشگاه دارای ظرفیت بسیار بالایی است و دیگر  در این نمایشگاه محدودیت مکانی نداریم.

 وی افزود:در حال حاضر نزدیک به پنجاه درصد این پروژه انجام شده است .

قناعتی بیان کرد: اجرای طرح نمایشگاه شهر آفتاب دارای چند فاز است است که احتمالا  يك فاز آن که سالن اصلی است تا پایان سال به بهره برداری می رسد اما  دارای ظرفیت ها وفازهای دیگری است که  با مشارکت چندین سال کار آن زمان می برد.

وی هم چنین در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از چهار هزار تاکسی که قرار بود به رانندگان تاکسی تحویل داده شود هزار دستگاه تاکسی به رانندگان تحویل داده شده است و قطعا  این روند واگذاری ادامه دارد.