پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی پارس در خصوص طرح شهرداری برای تکریم کارمندان بانوی این نهاد اظهار کرد: در این خصوص در چند روز گذشته نظرات مختلفی داده شده است که با شرع اسلامی منطبق نبوده است.

وی افزود: براساس شرع اسلام حضور یک آقا و خانم در یک اتاق در بسته که ترددی هم در آن وجود ندارد صحیح نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان مثالی عنوان کرد: وقتی در یک نهاد یک رئیس آقا با یک مسئول دفتر خانم کار می کند و یا در مورد برعکس آن، رئیس دفتر و رئیس اداره برای رسیدگی به امور در خارج از ساعات ادارای در دفتر حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصحی در گفتگو با «پارس» اضافه کرد: در این صورت خانمی که به عنوان یک مادر و یا همسر وظایفی را دارد و یا حتی به عنوان یک خانم مجرد باید سر ساعت مشخصی در خانه حضور داشته باشد با مشکل مواجه می شود.

وی این مسئله را در تضاد با شرع مقدس اسلام دانست و تاکید کرد: اسلام با این گونه فعالیت زنان و مردان در کنار یکدیگر را به مصلحت نمی داند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: همکاری بانوان و آقایان در کنار یکدیگر در محیطی بدون اشکال است که چند و خانم و آقا در آن حضور داشته و تردد مردم هم در آن بلامانع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصحی در پایان با تقدیر از این اقدام شهرداری تهران حفظ حقوق همه شهروندان به خصوص بانوان را از مهم ترین وظایف شورای شهر دانست و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون فرهنگی از این اقدام شهرداری حمایت کرده و حمایت از حقوق همه توده های جامعه به خصوص بانوان را از وظایف اساسی خود می داند.