به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، الکساندر کینیوا یکی از دانشجویان کالج مریلند بود که دو سال پیش هم اتاقی ۳۷ ساله خود به نام جاشوا کایسر را قربانی جنایت وحشتناکی کرد. الکساندر کینیوا پس از کشتن هم اتاقی اش در یک اقدام عجیب قلب و مغز وی را خورده بود.

با گذشت دو سال از این جنایت وحشتناک قضات دادگاه محاکمه وی را به تعویق می انداختند تا این که با اعتراض جمعی از دانشجویان روبه رو شد. تحقیقات نشان می دهد الکساندر کینیوا قبلاً با یک چوب بیسبال به یکی از دانشجویان در دانشگاه حمله کرده بود ولی مقامات قضایی ایالت مورگان هرگز وی را به خاطر این قانون شکنی و حمله وحشیانه مورد پیگرد قضایی قرار نداده بودند.

یکی از دانشجویان در صفحه فیس بوک خود نوشت: « الکساندر» یک جانی خطرناک است ولی با این حال پلیس و دادگاه مورگان در برخورد با وی هیچ اقدام قانونی انجام نداده است. این دانشجوی جوان به یک بیمارستان روانی منتقل شده و شنیده ها حاکی از آن است که پدر این آدمخوار نیز از نزدیک شدن به پسرش ترس و واهمه دارد و در دو سال گذشته حتی یکبار پرونده پسرش را دنبال نکرده است.

بنابه این گزارش در اثر موج اعتراضات گسترده دانشجویان دانشکده مریلند به زودی جلسه محاکمه این آدمخوار خطرناک پس از جلسات روان درمانی برگزار خواهد شد.