سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون ایران در سازمان ملل، یادداشتی منتشر کرد که در آن آمده است:

مرگ بر دونالد ترامپ، قسم به محبتی که خدا بر بشریت دارد. پروردگار عالم بر حضرت داود نبی علیه السلام فرمود: اگر بندگان من می‌دانستند که من در کمین آنها هستم که به آنها نیکی کنم، اینگونه از من روی برنمی‌گرداندند.

آقای ترامپ از خدا روی برگردانده است و با بشریت دشمنی می‌کند، او در مجمع عمومی سازمان ملل در مثل اعلای شیطان بزرگ ظاهر شد به نمایندگان کشورهای جهان که مخاطب او بودند بد کرد، همچنان که به مردم آمریکا بدی می‌کند.

حقایق را وارونه جلوه داد، ملت‌های انقلابی جهان را تهدید به نابودی و هلاکت کرد. عرف سازمان ملل را رعایت نکرد، علیه صلح سخن گفت، رسما اعلام کرد که عهدشکنی می‌کند و خود را در کنار فریب‌کاران و جنگ‌طلبان و تروریست‌ها قرار داد و فدائیان مردم و صلح و آزادی را تروریست خواند.

این شرم‌آورترین و بی‌محتواترین سخنرانی خطابه در سازمان ملل بود. من به ملت آمریکا به خاطر داشتن چنین رئیس‌جمهوری تسلیت عرض می‌کنم و برای بشریت آزادی از شر شیطان بزرگ مظهر استکبارجهانی را خواهانم و برای تمامی ملت‌های آزاده و مردم معترض ایالات متحده از خدای بزرگ آرزوی پیروزی می‌کنم.