اکبر ترکی نماینده مردم فریدون‌شهر در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای می‌طلبد که وحدت و یکپارچگی در بین مردم و ارکان نظام و دولت و مجلس و سایر قوا بیشتر از پیش گردد و از اصرار بر دو قطبی شدن جامعه و حاشیه‌سازی‌های بی مورد پرهیز شود.

نماینده مردم فریدون‌شهر افزود: در کشور نباید حرفی برخلاف منویات وسیاست‌های مقام معظم رهبری زده شود و در  صورتی که چنین اتفاقی بیافتد وظیفه آحاد ملت و ما مقابله با آن است.

نماینده مردم فریدون‌شهر تصریح کرد: هجمه و تخریب اقتدار نظام و نیروهای مسلح و به خصوص سپاه و بسیج هم نوایی و همراهی با دشمن انقلاب است.

نماینده مردم فریدون‌شهر در تذکری به دولت و مجلس اظهار داشت: توقع مردم از دولت و مجلس اتخاذ تصمیم قاطع در مقابل بدعهدی‌های آمریکا و تحریم‌های سنا و مصادره اموال ایرانیان که نقض آشکار برجام است، می‌باشد.

وی با بیان اینکه امروز مشکل اصلی کشور و مردم بیکاری، عدم  اشتغال جوانان و معیشت مردم است، افزود: دولت باید به دردها و مشکلات مردم رسیدگی کرده و در کابینه آینده از نیروهای کارآمد، انقلابی، جهادی جهت پیشبرد اقتصاد کشور استفاده کند.

ترکی ادامه داد: از ریاست محترم جمهوری خواهشمندیم هر چه سریعتر قانون 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کند. 

نماینده مردم فریدون‌شهر با اشاره به مشکلات آب در کشورمان تأکید کرد: از ریاست محترم جمهور خواهشمندیم که تدبیری اندیشیده شود تا بودجه لازم برای احیای زاینده‌رود و رعایت عدالت و حقوق مردم اصفهان اختصاص یابد.

وی گفت: 4 شهرستان از حوزه انتخابی اینجانب از شهرستان‌های محروم اصفهان می‌باشد و در طی 10 سال گذشته رشد جمعیت منفی بوده است. با وجود سرچشمه‌های کارون، زاینده‌رود، هنوز آب آشامیدنی برخی روستاها به صورت سیار آب رسانی می‌شود. از وزیر نیرو خواستاریم با تخصیص اعتبارات و مجوزهای لازم نسبت به مشکلات آب این روستاها اقدامات لازم را تصریح نماید.