پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: راه اینکه ملت ایران با برخی سیاسیون آشتی نمایند مرزبندی با آشوبگران است.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «پارس» اظهار داشت: در سال 88 بر پایه دروغی آشکار عده ای در پازل دشمن حرکت کردند، اردوکشی خیابانی کردند و 8 ماه پایتخت کشور را در آشوب و بلوا بردند.

وی افزود: متاسفانه عده ای از سیاسیون نیز در موج این فضا قرار گرفتند و حتی برای عقب نماندن از قافله آشوبگران به راهبری بخشی از جریان اصلاحات به سمت فتنه اقدام کردند.

وی اضافه کرد: اکنون اگر کسی می خواهد با ملت ایران آشتی نماید بایستی به طور روشن با آشوب طلبان خیابانی مرزبندی نماید، صریح براز نماید که سازوکارهای قانونی نظام را پذیرفته است و تقلب دروغ بزرگ و رمزی برای آشوب بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه 7 سال از آشوب های سال 88 می گذرد گفت: چرا در این 7 سال این افراد، طرح آشتی ملی را مطرح نکردند اکنون که می خواهند نهادهای قانونی و نظارتی نظام در آستانه انتخابات را فریب دهند چنین طرح هایی را مطرح می کنند.

آزادی‌خواه افزود: در نظام اسلامی برای تمام کسانی که قانون اساسی و سازوکارهای درونی نظام را پذیرفته اند فضای انتخابات محیاست ولی برای کسانی که می خواهند به بهانه انتخابات آشوب و بلوا برپا کنند ملت ایران اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

نماینده مردم ملایر درخصوص اهداف طرح آشتی ملی گفت: اکنون در دورانی هستیم که خلاء راهبری آقای هاشمی به عنوان پشتوانه این جریان وجود دارد. با مواضع ضدایرانی ترامپ و افزایش تحریم ها عملا اصلاح طلبان و حلقه اعتدال، حرفی برای گفتن ندارند و به جای «عذرخواهی» می خواهند اصطلاحات دیگری را جایگزین کنند تا از بار عاطفی آن مجددا مانند سال 88 به شکاف بین مردم بپردازند.

وی افزود: البته ملت ایران در 22 بهمن به روشنی پاسخ ترامپ و نظام سلطه آمریکا را دادند و در عین حال، انسجام و یکپارچگی خود را نشان دادند.

آزادی‌خواه خاطرنشان ساخت: با این حساب نباید خود را مشغول این مسایل حاشیه ای نماییم. مشکل اصلی مردم در مسایل اقتصادی و معیشتی است. در راس مشکلات اقتصادی نیز حل رکود و بیکاری قرار دارد.