زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه درباره رویکرد کاری خود در مجلس دهم اظهارکرد: بنده در این مجلس تا به امروز یک نطق 5 دقیقه‌ای داشتم و در مورد چند موضوع نیز تذکرات شفاهی و کتبی خود را اعلام کردم.

وی با اشاره به اینکه پیرامون چند موضوع در مجلس به صورت موافق و مخالف صحبت کرده‌ام،خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات شرکت پلی اکریل که 650 میلیارد تومان بدهی داشت از مهمترین موضوعاتی بود که در زمان نمایندگی بنده در شهرستان مبارکه انجام گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس تاکید کرد: بنده با توجه به قانون حمایت از صنایع و با توجه به بودجه 20 میلیارد تومانی  که از سوی دولت به مجتمع پلی اکریل تعلق پیدا کرد توانستیم مطالبات کارگران را پرداخت و کارهای اولیه را برای از سرگیری این شرکت انجام داده و بدهی‌های آن را فریز کنیم.

سعیدی با اشاره به قرار دادن نام شرکت سیمان سپاهان در لیست صادرات کشوری تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت سیمان سپاهان از لیست محصولات صادراتی کشور خارج شده بود تمام تلاشمان را انجام دادیم که این موضوع عملیاتی نشود از این رو سیمان سپاهان مجددا به عنوان محصول صادراتی وارد بازار جهانی شده است.

وی تصریح کرد: مرکز شدن دانشگاه پیام نور مبارکه، تامین آب کشاورزی منطقه و توجه به موضوع بیکاری در منطقه مبارکه از موضوعات مهم دیگری بوده است که از ابتدای کار بنده در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه متاسفانه شهرستان مبارکه علی رغم برخورداری از صنعت فولاد ببشترین آمار بیکاری را به خود اختصاص داده است، گفت: به مسئولان تاکید کرده ایم که اگر قرار است نیرویی برای شرکت فولاد مبارکه جذب شود این امر به بیکاران شهرستان اختصاص پیدا کند زیرا چطور می‌شود که مبارکه قطب صنعت کشور باشد اما بیشترین آمار بیکاری را نیز به خود اختصاص دهد.