اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه 4 مهر) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: اعضای کمیسیون در نشست امروز نقطه نظرات خود پیرامون اداره جلسات کمیسیون و نحوه تعامل با وزارتخانه‌های نفت و نیرو را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون نحوه نظارت خود بر قراردادهای منعقد شده وزارت نفت و نیرو را تشریح کردند، افزود: کمیسیون انرژی بر مذاکرات و قراردادهای جدید نظارت مستمر و فعال خواهد داشت.

قره خانی ادامه داد: در زمینه‌هایی که وزارتخانه‌ها تعلل داشته و کارها به کندی پیش می‌رود، کمیسیون با آنها وارد مذاکره شد و دلایل را جستجو می‌کند، همچنین در موارد انحرافاتی نقش نظارتی خود را ایفا می‌کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل تصریح کرد: کمیسیون انرژی نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در وزارتخانه‌های نفت و انرژی را رصد و بر آنها نظارت خواهد کرد.

قره‌خانی با اعلام اینکه جلسه صبح فردا با مسئولان مپنا به تعویق افتاد، گفت: گزارش کمیسیون درباره آتش‌سوزی‌های اخیر در پتروشیمی‌ها نیز هفته آینده در نشست اعضای کمیسیون انرژی قرائت می شود.