پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- نهاوندیان جلسات مستمری را با رسانه های جریان اصلاحات و دولتی آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور جلسات مستمر و نسبتا منظمی را با رسانه های مکتوب و غیر مکتوب اصلاح طلبان و نزدیک به دولت برقرار و مسایلی را برای حمایت هر چه بیشتر آنها مطرح ساخته است.

در این جلسات، برخی مدیران مسوول که بیشتر به اصلاح طلبان نزدیک هستند نسبت به عملکرد دولت به ویژه در حوزه رسانه انتقاد داشتند و گفته شده دولت رسانه ها را «ریز» و «کوچک» می بیند. و افزوده اند: «الان که سال آخر دولت است ما را به خط کردید.»

در این جلسات گفته شده این دولت ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب بوده است: «همین بس که خودتان پذیرفتید که ما یک دوره ای هستیم. شما همواره از موضع بالا به مردم نگاه می کنید. درباره فیش های نجومی و رفتاری که با صفدر حسینی شد دیگر حرفی نداریم.»

یکی از مدیران مسوول گفته است: «من صحبت‌های تلویزیونی رئیس جمهور را دیدم و هرچه گوش کردم چیزی برای مردم نداشت و یا اینکه جنبه خبری داشته باشد. یکی از دوستان من در روزنامه است گفته به خبرنگار گفتم فردا برو از میان مردم درباره صحبت های رئیس جمهور گزارش تهیه کن. او هم گفت به شرطی می روم که در اتوبوس و تاکسی ببینم مردم درباره حرف‌های دیشب رئیس جمهور چه می گویند که مردم هیچ چیزی نگفتند.»

مدیر یک روزنامه اقتصادی- صنعتی اظهار داشته است: « من 40 سال است رفیق حسین.ف هستم اما بالاخره مطالبی درباره او گفته می شود که اگر روشن نشود دولت ضربه خواهد خورد.»

در این جلسه یونس شکرخواه، فرقانی و نمک دوست از اساتید ارتباطات و رسانه هم حضور داشتند و سخنرانی کردند این افراد از مدیران ارشد موسسه همشهری هستند. 

نهاوندیان گفته است دولت خیلی خوب کار کرده و در اقتصاد معجزه کرده است. 

که این جمله با اعتراض حاضرین مواجه شد و گفته اند: «چه کسی گفته شما در اقتصاد کار کردید؟ شما منفعل و ضعیف هستید. شما ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب هستید.»

نماینده یک خبرگزاری دولتی نیز گفته است: «شما طرفدارانتان را نابود کردید.»

یکی از خانم هایی حاضر در یکی از این جلسات، با این شعر شروع کرد که این کشته فتاده به میدان حسین توست: «ما که نشریه دولت بودیم ما را زدند و بستند و نابود کردند اما صدایی از شما در نیامد. وزیر مسکن ... می گوید و ما باید از ... های او دفاع کنیم. شما احمدی نژاد را مسخره کردید اما همان کارها را تکرار کردید.»

مدیران رسانه ها همچنین گفتند: «شما درباره فیش های حقوقی و صفدر حسینی چه جوابی دارید؟ دولت قبل یک مشایی داشت و شما هم یک پاشنه آشیل دارید. شما بگویید ما چه کنیم؟»

با توجه به انتخابات 96، این جلسات استرار خواهد یافت.