تاجزاده منافق که اخیرا از زندان بخاطر شرکت در کودتای ننگین 88 آزاد شده است با راه اندازی صفحه فیس بوکش به دروغ پراکنی همراه با عناد و نفاقی جدید مشغول شده است.

بنا بر این گزارش وی در مطلبی بنا به ادعای خودش به بررسی مشکلات پرداخته است که در متن آن دروغهایی را عنوان داشته که قطعا خودش نیز از آن اطلاع دارد ولی برای گمراه کردن مردم که روش منافقان می باشد آن را منتشر کرده است.

 ابتدا به بخشی از این مطالب توجه نمایید:

1- اغلب کسانی که اهل اداره کشورند مورد قبول رهبر نیستند و اکثر افرادی که رهبر قبول دارد توان مدیریت میهن را ندارند . 

2- مهمترین مسائل ملی و جهانی مورد بحث واقع نمی شود و جای متن را حاشیه گرفته است برای نمونه ما عملا در سوریه وارد جنگ شده ایم بدون اینکه بحثی جدی دراین زمینه صورت گرفته باشد . 

در این خصوص باید گفت:

اولا؛ این ادعا در وهله اول ظلم و ضربه ای بزرگ به متولیان امور کشور می باشد که از جناح تاجزاده می باشند نه ضربه به رهبری زیرا اگر مردم چنین چیزی را احساس کنند قطعا لحظه ای به حمایت از آنان ادامه نمی دهند مردم ما ثابت کرده اند که کارگزاران را در خط و مطیع رهبر معظم انقلاب می خواهند نه در مقابل اوامر ایشان و در ثانی هیچ مسئولی نیز این استدلال را قبول ندارد که مورد تایید رهبری نمی باشد که اگر چنین باشد قانونا و شرعا تصرف این جایگاه خلاف می باشد.

ثانیا؛ اینکه در مسائل ملی و جهانی مورد بحث قرار نمی گیردنیز از آن دروغهای شاخداری می باشد که هیچکس قبول ندارد زیرا مجامع شوراهای مشورتی که رهبر معظم انقلاب تشکیل داده اند همانند مجمع تشخیص مصلحت و شورای عالی امنیت ملی و ... در کلان مسائل با ارائه نظرات مشورتیبه ایشان نقش عمده ای را ایفا می نمایند که دیگر هر معاندی نیز به آن اذعان دارد و معلوم نیست چرا این منافق همچون کبک سر بر زیر برف کرده و نمی خواهد این بینات را ببینید.

ثالثا؛ بسیاری از نهادهای فعلی هستند که اکثر اعضای آنان از دوستان هم جناحی تاجزاده بوده و یا بسیاری از دوستان وی عضو آن می باشند که به انتخاب ایشان در آن سمت مشغول هستند مانند شورای مشورت خارجی یا برخی دیگر  از سمتها همانند مجمع تشخیص مصلحت نظام و...

و در انتها باید گفت که این منافق چون خود را به خواب زده است بیدار کردنش محال می باشد مگر ملک الموت بتواند وی را از خواب بیدار کند که قطعا آن هنگام نیز فایده ای به حالش ندارد!