به گزارش پارس به نقل از تسنیم، وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد گروهی را در ارتباط با اقدامات تروریستی در این کشور بازداشت کرده است. در این بیانیه آمده است، افراد بازداشت شده که تعداد آنان 5 نفر است در حادثه انفجار تروریستی مشکوک در جزیره ستره دست داشته اند.

این درحالی است که تاکنون صحت ادعای وزارت کشور در وقوع این انفجار و انفجار هایی که پیش از این اعلام شده مشخص نشده است و هیچ مدرک معتبری برای وقوع این انفجار ها وجود ندارد.

وزارت کشور بحرین در ادامه مدعی شده است که این افراد تحت نظر افرادی که با سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در ارتباط هستند فعالیت می کردند و هدف آنها گرفتن جان نیروهای امنیتی بحرین بوده است.

در این بیانیه بار دیگر ادعای ارسال مواد منفجره به بحرین از ایران تکرار شده و نویسنده آن ذکر کرده است که پس از بررسی صحنه انفجار نیروهای امنیتی به این نتیجه رسیده اند که در این عملیات از ماده شدید الانفجار C4 که دقیقا همانند ماده ای است که از ایران به بحرین ارسال شده بود به کار رفته است.

انتشار این خبر از سوی وزارت کشور بحرین در حالی صورت می‌گیرد که این وزارتخانه پیش از این نیز بارها مدعی وقوع انفجار در مناطق مختلف بحرین شده بود اما هیچ تصویری در این زمینه منتشر نکرده بود و در برخی موارد حتی ساکنان نزدیک به محل وقوع انفجار نیز صدای انفجار را نشنیده و متوجه آن نشده بودند.