وکیل شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز داماد ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان در پی ضرب و جرح موکل خود به دست محمد بن سلمان ولیعهد سعودی؛ دست به افشاگری زد.

الی حاتِم وکیل فرانسوی لبنانی شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در پاریس گفت: شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز بن سلمان بن محمد السعود داماد پادشاه سابق عربستان (ملک عبدالله) و یکی از اعضای خانواده سعودی و از بستگان نزدیک سلمان پادشاه کنونی عربستان و پسر جاه طلب و دیکتاتورش محمد بن سلمان می باشد. سلمان بن عبدالعزیز 34 سال سن دارد و مدرک دکترای حقوق را از دانشگاه سوربن فرانسه اخذ کرده است.

وی با بیان اینکه من شخصا وکیل شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز هستم افزود: در راستای دستگیری ها و تسویه حساب گسترده در خانواده سعودی؛ شب چهارم ژانویه سال جاری به دستور محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، نیروهای گارد ویژه به محل سکونت سلمان بن عبدالعزیز یورش برده و در مقابل چشمان پدر، همسر و دختر خردسالش وی را با ضرب و شتم وحشیانه دستگیر و پیکر نیمه جانش را به محل نامعلومی منتقل کرده اند.

حاتِم گفت: درباره این عمل حیرت آور و ضرب و شتم بی شرمانه و آدم ربایی که بی سابقه هم نمی باشد، هیچ گونه خبر رسمی یا توجیحی ارائه نشده است.

وکیل شاهزاده بازداشت شده سعودی افزود: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با هدایت از راه دور امریکا و اسرائیل کنترل می شود که همه از آن آگاه هستند. این جوان کم تجربه و جاه طلب از هر نظر به مثابه عروسک خیمه شب بازی آمریکاست؛ دونالد ترامپ با تشویق و تمجید ظاهری از این جوان خام و جاه طلب؛ سیاست هایش را که هدفی جز چاپیدن دلارهای نفتی و سعودی ها نیست اعمال می نماید.

حاتِم گفت: سفر داماد ترامپ (جرالد کوشنر) به عربستان سعودی درست قبل از دستگیری های گسترده و تسویه حساب های خانوادگی برای نشان چراغ سبز امریکا و تشویق محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده است.

وی افزود: امروزه همه کشورها از مثلث شوم و اسرارآمیزی که در رئوسش بنیامین نتانیاهو، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان قرار دارند آگاهی پیدا کرده اند. نقش این مثلث فقط و فقط فتنه آفرینی است چون با نگاهی به رئوس این مثلث می توان به عمق توطئه پی برد. این مثلث خطری جدی برای منطقه به حساب می اید و البته قربانی اصلی اش خود عربستان سعودی خواهد بود.

وکیل فرانسوی لبنانی مقیم پاریس گفت: بر اساس سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن هدف اصلی امریکا تضعیف هر چه بیشتر کشورها و ایجاد هرج و مرج و وضعیت ناپایدار در منطقه می باشد و در این راستا امریکا با غارت و چپاول کشورهای حاشیه خلیج فارس منافع خود را تامین خواهد کرد.

الی حاتِم افزود: با یادآوری شعارهای دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا که عربستان سعودی را به گاو ماده ای تشبیه کرده بود که پس از دوشیدن کامل آن باید برای ذبح آماده اش کرد.