بحرین با برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در کنگره فیفا که در منامه برگزار شد، تمامی خط قرمزهای اسلامی، عربی و انسانی را زیر پا گذاشت.

پرچم رژیم صهیونیستی در بحرین برافراشته شد+عکس

پرچم رژیم صهیونیستی در بحرین برافراشته شد+عکس

این در حالی است که علمای شیعیان بحرین در بیانیه ای ورود هیأت ورزشی رژیم صهیونیستی را به منامه محکوم کرده و مردم این کشور نیز دست به تظاهرات اعتراض آمیز و کمپین هایی توییتری زده بودند.

همزمان با این حرکت نظام بحرین و قبول میزبانی کنگره فیفا که مالزی پیش از این به علت حضور هیات رژیم اشغالگر قدس از آن کناره گیری کرده بود، فعالین جهان اسلام و عرب در شبکه های اجتماعی به این اقدام رژیم آل خلیفه اعتراض کرده و سازمان دیده بان حقوق بشر هم در تلاش است تا فیفا را تحت فشار گذارد تا برگزاری مسابقات فوتبال در مناطق شهرک سازی شده در کرانه باختری متوقف گردد.

از سوی دیگر فداییان آیت الله عیسی قاسم در اطراف منزل ایشان دست به تظاهرات گسترده زده و اصرار نظام آل خلیفه بر ادامه محاکمه آیت الله عیسی قاسم را محکوم نمودند.

همچنین در بیانیه هایی مردم اعلام نمودند هر حکمی در این قضیه صادر گردد -حتی مبنی بر برائت شیخ - مرفوض و باطل است؛ زیرا مردم به «اصل وجودی و ماهیت این محاکمه» که اصول عقیدتی تشیع (فریضه خمس) و رهبر آنان را نشانه رفته، معترضند و آن را باطل و غیر قاونی و غیر شرعی میدانند.