ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن در ادامه دستاوردهای خود در مبارزه با متجاوزان سعودی شماری از تجهیزات آنها را در جنوب عربستان منهدم کردند.

بر اساس این گزارش رزمندگان یمنی یکی از مواضع تک تیراندازان سعودی را در تپه ای مشرف بر شهر نجران واقع در جنوب عربستان به تصرف خود در آوردند.

در پی این دستاورد نیروهای یمنی، متجاوزان سعودی از این منطقه فرار کردند و تجهیزات آنها نیز توسط رزمندگان یمنی منهدم شد. همچنین شماری از مزدوران سعودی نیز به هلاکت رسیدند.

به علاوه ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن مراکز تجمع و تجهیزات نظامیان سعودی را در ابوهمدان و السدیس واقع در نجران و همچنین مرکز الشبکه و القرن در الخوبه واقع در جیزان هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده های سعودی در ادامه حملات هوایی خود، از صبح امروز چهارشنبه ۹ نوبت منطقه مندبه در باقم واقع در استان صعده، ۷ نوبت منطقه دوار در مستباء واقع در استان حجه، ۶ نوبت منطقه الملیل در کتاف واقع در استان صعده و همچنین یک نوبت نیز شرق شهر الربوعه واقع در عسیر را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی همچنین مسجد باستانی جبل النبی شعیب را در منطقه بنی مطر واقع در استان صنعا بمباران کردند که موجب شد این مسجد به صورت تقریبا کامل تخریب شود.