به گزارش پارس به نقل از میزان، اسناد منتشر شده در جلسه اخیر پارلمان اروپا حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش با استفاده از سلاح های کشتار جمعی حملات احتمالی را در اروپا انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری "دیلی میل"،  گزارش پارلمان اروپا در سایه حملات مرگبار پاریس تهیه شده است و از قاچاق سلاح های کشتار جمعی به اروپا خبر داده است.

 

آماده باش اروپا برای مقابله با حملات شیمیایی داعش+ عکس

 

بنابر این گزارش، کارشناسان ابراز نگرانی کرده اند که عناصر تروریسم از ناتوانی دولت های غربی در به اشتراک گذاشتن داده های تروریستی با یکدیگر سوء استفاده خواهند کرد.

دیلی میل در ادامه افزود: نیروهای پلیس انگلستان در حال حاضر تمرینات ویژه ای را در خصوص نحوه برخورد با گونه های مختلف حملات تروریستی آغاز کرده اند. با این وجود، گزارش پارلمان اتحادیه اروپا در خصوص آمادگی دولت ها برای مقابله با حملات شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژی و یا حتی بمب های هسته ای است.

 

آماده باش اروپا برای مقابله با حملات شیمیایی داعش+ عکس

 

رزمایش پلیس انگلستان برای مقابله با حملات تروریستی

 

"راب وین رایت"، رئیس پلیس یوروپل، پس از حملات تروریستی همزمان در هفت نقطه از پاریس گفت: ما با سازمان تروریستی بین المللی بسیار جدی روبرو هستیم که عناصر آن در حال حاضر در خیابان های کشورهای اروپایی پرسه می زنند. این جدی ترین تهدید تروریستی 10 سال اخیر در اروپا است.

 

آماده باش اروپا برای مقابله با حملات شیمیایی داعش+ عکس