به گزارش پارس، غلامرضا رضایی در گفت وگو با فارس گفت: روز گذشته تمام زائرانی که از ۱۷ فرودگاه کشور وارد عربستان شدند مدینه قبل بوده اند از امروز کاروان های مدینه قبل و گروه های مدینه بعد به طور همزمان و مشترک از ۱۷ ایستگاه پرواز خواهند داشت.

وی ادامه داد: آن دسته از زائرانی که مدینه قبل هستند به فرودگاه مدینه و زائرانی که مدینه بعد هستند به فرودگاه جده اعزام می شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: بنابراین از تاریخ اول مهر تا ۱۰ مهر کاروان های مدینه قبل و بعد، به طور مشترک پرواز خواهند داشت اما از ۱۱ تا ۱۷ مهر دیگر کاروان مدینه قبل نخواهیم داشت و کلیه زائران مدینه بعد هستند که به فرودگاه جده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: امروز اولین گروه های پروازهای مدینه بعد انجام می شود که مستقیم به جده پرواز می کنند اما کسانیکه امروز از مدینه به مکه مشرف شده اند یک هزار و ۷۳۲ نفر هستند و کل زائران اعزامی از کشورمان تا آخر وقت امروز به ۲۰ هزار و ۷۳۰ نفر می رسد که به مکه و مدینه اعزام شده اند.

به گزارش فارس، تا امروز ۴ هزار و ۴۲۶ زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف شده اند و فردا نیز دو هزار و ۲۸۶ زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.