به گزارش پارس ، به نقل ازاوج، این سریال با طراحی و نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی سروش صحت ساخته شده که به بررسی نکات جالبی از زندگی فوتبالیستها می پردازد که تاکنون در هیچ فیلم یا سریالی به این مسایل پرداخته نشده است.

درحالی که این سریال هنوز پخش نشده و تنها آنونس های آن روی آنتن شبکه ۳ رفته است برخی اعتقاد دارند در این سریال فوتبالیستها تخریب شده اند. نکته ای که پژما جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر شخصیت اصلی این داستان آن را تکذیب می کند.

جمشیدی در این باره به خبرنگار اوج گفت: همیشه افراد مریض و بهانه گیر هستند که از هر چیزی ایراد بگیرند. در این سریال فوتبالیست ها هرگز کوبیده نمی شوند و قطعا نگاه مردم به این قشر از جامعه با دیدن این سریال تغییر خواهد کرد و بسیاری از سوءتفاهمات برطرف می شود. در این سریال هم فوتبالیست ابله نشان داده می شود و هم فوتبالیست تحصیل کرده. در همه اقشار جامعه هم همین طور است و این موضوع فقط به فوتبالیستها محدود نمی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم بدترین تفکر را نسبت به فوتبالیستها دارند اما بعد از دیدن این سریال تفکر آنها اصلاح می شود. شخصیت اصلی این داستان که خودم هستم ابله ترین فرد سریال است و حتی اسم خودم روی سریال گذاشته شد تا برای دیگران سوء تفاهم پیش نیاید.

جمشیدی در پایان گفت: از هر فوتبالیستی برای بازی در این سریال دعوت کردیم پذیرفت و من از همه آنها تشکر می کنم که این لطف را به من داشتند.