به گزارش پ ارس به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قم گفت: احمد کاظمی راننده تاکسی فعال در ناوگان درون شهری با ۱۲ سال سابقه در مورخ ۱۱تیرماه ۹۲یک کیف حاوی مقداری طلای بجا مانده در تاکسی را به صاحبش برگرداند.

علیرضا اقبالیان با اشاره به اینکه احمد کاظمی یکی از رانندگان تاکسی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قم می باشد که به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت می نماید؛ اظهار داشت: یک کیف بجا مانده در تاکسی که حاوی هشتاد میلیون تومان طلا بوده را به صاحبش تحویل داد.

وی افزود: لذا به دنبال این اقدام شایسته و به منظور ارج نهادن به عمل خیر و خداپسندانه این راننده امانتدار، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم طی مراسمی با دعوت از ایشان با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تاکسیرانان در خدمت رسانی به شهروندان گفت: لازمه فعالیت حمل و نقل درون شهری با خودروی تاکسی، دارا بودن خصایص اخلاقی نیک و پسنده است که از جمله خصایص بارز می توان به امانتدار بودن اشاره نمود که رانندگان تاکسی شهر قم این خصیصه مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترین نحو به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

اقبالیان افزود: این رانندگان در طول فعالیت جابجایی مسافرین در سطح شهر هرگونه وسایل بجا مانده در تاکسی را در اسرع وقت به این سازمان تحویل داده اند تا به دست صاحبان آنها برسد، که به همین خاطر از آنان تقدیر و تشکر می نمایم.

وی با اشاره به تحویل ۲۶۸۴ مورد اشیاء بجا مانده در تاکسی در سال ۹۱ اظهار داشت: قیمت تقریبی این اجناس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می شود که با مراجعه صاحبان آنها به سازمان تاکسیرانی این اجناس به ایشان تحویل شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای مراقبت از وسایل خود در حین استفاده از خودروی تاکسی، بیان کرد: اشیاء به جا مانده در تاکسی در نزد سازمان تاکسیرانی به امانت است و آنها می توانند با مراجعه به سازمان وسایل گمشده خود را تحویل بگیرند.