به گزارش پارس نیوز، 

 بیژن اسدی اظهار داشت: در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در اطراف یکی از کوره های آجرپزی شهر صنعتی ساوه، گزارش قتلی به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با اعزام تیم های انتظامی پلیس به منطقه مورد نظر، جسد بیجان چوپان 45 ساله ساوه ای، در مکان مذکور در داخل چاه عمیقی کشف شد .

فرمانده انتظامی استان شهرستان ساوه تصریح کرد: پس از کشف جسد چوپان با ادامه یافتن تحقیقات پلیس و اعزام نیروهای تخصصی به محل وقوع قتل، در تاریخ هفتم فروردین ماه سال جاری، یکی از قاتلان که از همسایگان چوپان ساوه ای بود، از سوی کارآگاهان پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و طی برنامه ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد .

اسدی اظهار داشت: قاتل دستگیر شده، پس از انجام تحقیقات تخصصی به قتل چوپان مورد نظر به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به انگیزه سرقت احشام او اعتراف و بیان کرد که در روز وقوع قتل، با دوستانش به دلیل آن که پس از سرقت احشام، از سوی چوپان مورد شناسایی قرار گرفته بودند، تصمیم به قتل او گرفته و او را به داخل چاه عمیقی در اطراف شهر صنعتی ساوه انداخته اند .

وی در پایان با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری دو قاتل فراری دیگر که در قتل چوپان ساوه ای شرکت داشته اند، افزود: هر گونه اطلاعات تکمیلی درباره وقوع این قتل، از طریق معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت .