محمداسماعیل حداددباغی اظهار کرد: در روز 30 دی‌ماه، فرزندان یک پیرمرد 86 ساله که ساکن یکی از محله‌های پایین شهر سمنان بود، به پلیس آگاهی مراجعه کردند و خبر فقدان پدر خود را دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به جست‌وجوی این پیرمرد پرداختند که در نهایت روز گذشته با هماهنگی مرجع قضایی و در معیت فرزندان وی درب منزلش را گشودند و به جست‌وجوی نشانی از وی در منزلش پرداختند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: پس از اندکی جست‌وجو در منزل با درب‌های قفل‌شده از بیرون اتاق‌ها روبه‌رو شدند که این موضوع حساسیت پلیس را برانگیخت و با دقت بیشتر مشخص شد در یکی از اتاق‌ها با قفل کتابی قفل‌ شده و زیر تعدادی کیسه سیمان جسد بی‌جان پیرمرد را درحالی‌که به سرش ضربه خورده بود و آثار خفگی داشت، یافتند.

حداددباغی تصریح کرد: پس از کشف جسد این پیرمرد، به یکی از نوه‌های وی که دارای سوابق مختلفی بود، مشکوک شدند که پس از دستگیری وی در بازجویی‌های اولیه به قتل پدربزرگش اعتراف کرد.

وی افزود: این مرد جوان در اعترافاتش گفت با توجه به اختلافی که با همسرش داشته به منزل پدربزرگش مراجعه کرده است که پس از برخورد پیرمرد با وی درحالی‌که مواد مخدر مصرف کرده بود با او درگیر و این درگیری به مرگ پیرمرد منجر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: این مرد متهم با تکمیل اعترافات و پرونده تشکیل‌شده تحویل مراجع قضایی شد.