محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پارس نیوز، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم حامی انقلاب هستند و همین مسئله مزید بر شکست توطئه‌های دشمنان شده است و انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر خواهد شد.

وی افزود: اما دشمنان در این راستا اقدام به تحریم‌های مختلف اعم از تحریم داروهای کمیاب، امکانات و تجهیزات کردند تا ملت ایران را به زانو در بیاورند که از انقلاب فاصله بگیرند؛ اما به گفته حاج قاسم، «ما ملت امام حسینیم» لذا این ملت هیچ هراسی ندارند و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران بر اساس اعتقادات و باورهایشان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند، گفت: ناگفته نماند که کم‌کاری‌ها و کاستی‌های زیادی در داخل کشور وجود دارد؛ اما ملت مقاوم ایران با وجود تمام مشکلات پای انقلاب، ولایت و شهدا ایستاده‌اند و ان‌شاءالله این انقلاب به پشتوانه مردم به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: ترورهای کور و به شهادت‌رساندن مردم بی‌گناه توسط دشمن نه تنها سبب تسلیم‌شدن ملت ایران نخواهد شد؛ بلکه این خون‌های پاک سبب آبیاری و پربارتر شدن درخت تنومند انقلاب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: برای ناامیدسازی استکبار جهانی نیازمند حضور مردم در صحنه هستیم که تاکنون این مهم توسط ملت ایران به اثبات رسیده است؛ لذا یکی از این موارد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که فارغ از هر انتخابی این حضور نشان‌دهنده رأی مردم به اساس نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است. به علاوه یک انتخاب خوب، آینده‌ای روشن و یک انتخاب بد طبعاً سبب‌ساز آینده‌ای مبهم خواهد شد.