به گزارش پارس نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برگزار شد، گفت: رسیدگی به موضوع داوطلبانی که مشکوک به تقلّب در کنکور، دستور نخست این جلسه بود.
 
خسروپناه افزود: مقرر شد دانشجویانی که مشکوک به تقلب در آزمون کنکور بوده‌اند، تصمیم‌های اتّخاذ شده در دیوان عدالت اداری در هیئت‌های عالی رسیدگی و تجدید نظر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شود و با یک توافق بین این هیئت‌های عالی تجدید نظر و دیوان عدالت اداری جمع‌بندی نهایی انجام و ابلاغ شود.
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: با توافق صورت گرفته و تعامل دو قوه مجریه و قوه قضائیه این بحث به سرانجام خواهد رسید و همه تلاش‌ها بر این است که حق کسی ضایع نشود.
 
خسروپناه افزود: موضوع دوم جلسه شورا، گفتگو و تبادل آراء پیرامون مصوبه جلسه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که مقرر شده اصلاحیه‌ای در مصوبه این جلسه، پیرامون هیئت‌های عالی تجدید نظر در وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اعمال شود و با اصلاحیه صورت گرفته این موضوع نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت.
 
جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز به ریاست حجت االاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و و رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما