به گزارش پارس نیوز ، فروش قسطی خودرو  برای خودروسازان چندین مزیت دارد. اولاً، با فروش خودروهای قسطی، شرکت‌ها می‌توانند بیشتر مشتریان جذب کنند؛ زیرا بسیاری از افراد نسبت به خرید خودروهای نقدی تمایل به خرید خودروهای قسطی دارند. ثانیاً، با ارائه گزینه‌ی قسطی، شرکت‌ها می‌توانند بازار خودرو را گسترش دهند؛ در غیر اینصورت بسیاری از افراد نمی‌توانند خودرو را از طریق خرید نقدی خریداری کنند. سوماً، با ارائه قسطی، شرکت‌ها می‌توانند افراد را به خود نزدیک‌تر کنند؛ زیرا خودرو معمولاً بزرگترین خرید افراد است و با پیشنهاد قسطی، افراد ممکن است با شرکت بیشتر تعامل کنند و به ارتباط بیشتر با آن برسند. چهارماً، با خرید خودرو قسطی، افراد می‌توانند مدت بهره‌برداری خودرو را افزایش دهند؛ زیرا با پرداخت قسط‌های خودرو، قیمت انتهایی خودرو کمتر خواهد بود و در نتیجه مدت زمان بهره‌برداری افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، فروش قسطی خودرو برای خودروسازان به عنوان یک راه حل بازاریابی عالی محسوب می‌شود.

کرمان موتور جک S۳ خود را به صورت نقد واقساط در دسترس متقاضیان قرار می دهد.

این طرح فروش قسطی خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

کرمان موتوری ها این محصول کراس اوور (شاسی بلند) خود را به صورت منعطف و با دو پیش پرداخت با توجه به شرایط مالی خودروسازان، عرضه می کنند. البته اگر متقاضیان بخواهند می توانند با پرداخت حدود ۹۱۰ میلیون تومان این خودروی مونتاژی به صورت نقدی خرید کنند. 

مشتریان می توانند جک S۳ را با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی و همچین ۶۵۰ میلیون تومانی خریداری کنند. اگر متقاضیان پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی را واریز کنند می توانند الباقی قیمت خودرو را در اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه یا ۳۰ ماهه به واحد فروش کرمان موتور پرداخت کنند. اگر پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی را انتخاب کنند. تنها می توانند الباقی قیمت خودرو را در بازه ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه به حساب اعلامی از سوی کرمان موتور واریز کنند. بازه پرداخت اقساط بوسیله چک و هر سه ماه یکبار است. اقساط پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی در بازه ۲۴ ماهه حدود ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اما در بازه ۱۸ ماهه متقاضیان باید اقساط حول و حوش ۱۰۵ میلیون تومانی را  پرداخت کنند. اولین چک نیز باید در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ پاس شود. خودروها در اسفند ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می شود. کرمان موتوری ها جریمه دیرکرد سه درصد به صورت ماهانه نیز برای خود در نظر گرفته اند.

جک S۳ با دو رنگ سفید و مشکلی در این طرح فروش حاضر است.

جک-s3

منبع:تیترکوتاه