به گزارش پاس نیوز به نقل از اقتصاد 100 ، شرایط ثبت نام  فروش فوری ایران خودرو  بدون قرعه کشی، ویژه مهرماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت اعلام شد.ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با ضمانت سه فقره چک خبر داد. در این طرح، ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است و شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون قرعه‌کشی برای شرکت در ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

 

درحالی‌که ایران‌خودرو از توقف تولید پژو پارس در سال ۱۴۰۲ خبر داده است، اما شرایط فروش این خودرو را همچنان اعلام می‌کند. در شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو محصول از این خانواده عرضه شده‌اند. این دو خودرو شامل پژو پارس معمولی و پژو پارس ELX‌ هستند.

مطابق انتظار ما، این شرایط فروش برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام شده است. متقاضیان خرید پژو پارس با اولویت تحویل در پاییز ۱۴۰۲، مخاطبین این شرایط فروش هستند. شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری است.

شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲، از روز سه‌شنبه، ۲۳‌ام همین ماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه، نهم آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. قیمت پژو پارس XU۷P معمولی در این شرایط ۲۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. پژو پارس ELX نیز حدود ۳۳۴ میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها با یک رنگ قابل انتخاب هستند که این رنگ سفید است.

منبع:فردانیوز