به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، سردار تقی مهری اظهار کرد: در راستای ارائه تسهیلات ویژه به مشمولان فارغ‌التحصیل پایه دوازدهم سال ۱۴۰۱ که از طریق سازمان سنجش و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نیم سال دوم (بهمن ماه) ۱۴۰۲ مورد پذیرش دانشگاه‌ها قرار گرفته‌اند، می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام کنند و غایب محسوب نمی‌شوند.

وی گفت: آن دسته از مشمولان پذیرفته شده دانشگاه‌ها (ورودی بهمن ماه ۱۴۰۲) که دارای برگ آماده به خدمت هستند، باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) و ارائه برگ قبولی صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود تا بهمن ماه سال جاری اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: سایر مشمولان که برای اعزام به خدمت اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با ثبت درخواست معافیت تحصیلی و بدون نیاز به ثبت درخواست دیگری از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

سردار مهری عنوان کرد: مشمولانی که نسبت به ثبت معافیت تحصیلی و ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نکرده‌اند، شامل تسهیلات فوق نمی‌شوند و غیبت آنان قابل توجیه نخواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.