به گزارش پارس نیوز به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت، ۴۱ هزار و ۲۲۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۷۴ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۵۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۲۳ تومان فروخته شد.

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۶۵۹ تومان معامله شد.

اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۲۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۸۰ تومان معامله شد.

طی روزهای گذشته سوداگران در تلاش بودند تا قیمت دلار را بالا برده و از این طریق به اهداف خود در زمینه نوسان گیری از خریداران و فروشندگان دست پیدا کنند، اما تغییر سیاست بازارساز به مداخله مستقیم، مانع از این افزایش قیمت شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا  ‌

امروز سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ به نرخ ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با افزایش ۱ صدم درصد، ۱۹۴۹ دلار معامله شد. ‌