جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به تاثیر تعاملات اقتصادی در رونق اقتصادی بیان کرد: به واقع ما شرایط سختی را در اقتصاد پشت سر می گذاریم. اما اگر بتوانیم از فرصت های محلی - منطقه ای اقتصادی به درستی استفاده کنیم، نتایج خوبی را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: به واقع تعاملات منطقه ای صورت گرفته باید تبدیل به محصول و توافقات اقتصادی شود.باید از درون تعاملات منطقه ای قرارداد،طرح و پروژه بیرون بیاید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به پیشبرد مسائل داخلی در موضوعات اقتصادی بیان کرد: جهت گیری های ما در این بخش درست است و سعی کردیم تنش ها و حساسیت ها منطقه ای را کم کنیم، باید این مسائل در موضوعات اقتصادی نیز خودنمایی کند.

قادری تاکید کرد: اگر اینگونه مسائل در موضوعات اقتصادی درون کشور خودنمایی نکند، این مسئله موجب بی اعتمادی خواهد شد و مردم هم نسبت به اینگونه موارد دلزده می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید از هر روزنه ای برای حل مسائل و معضلات اقتصادی کشور استفاده کنیم، بیان داشت: البته شاید نگاه سیاسی ما به برخی از کشورها متفاوت باشد، اما مباحث و موضوعات اقتصادی کاملا متفاوت از اینگونه قضایاست. اگر در بخش های سیاسی اختلاف نظر و دیدگاه وجود دارد ولی در مباحث اقتصادی باید منافع کشور را به صورت جدی ببینیم.