محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز ، با اشاره به تورم موجود در کشور، اظهار داشت: در حال حاضر دریافتی کارکنان و بازنشستگان تناسبی با افزایش قیمت‌ها ندارد و دولت باید برای این مهم تدبیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تنها راهکار دولت برای تحمل پذیر کردن شرایط متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان است، افزود: در برخی از وزارتخانه ‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی و بخشی از دستگاه‌های زیر نظر وزارت کار مانند سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای دریافتی‌‎ها هیچ تناسبی با تورم موجود در جامعه ندارد که دولت باید توجه ویژه‌‎ای به این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دولت و شخص رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند و با شروع مهرماه که نیم دوم سال آغاز می‌شود انتظار داریم این موضوع ساماندهی شود.

وحیدی تصریح کرد: در این زمینه اگر دولت نیاز به ارائه لایحه می‌بیند، می‌تواند مانند سال گذشته لایحه ترمیم حقوق به مجلس ارائه کند و قطعا مجلس نسبت به چنین لوایحی ‎ نظر مثبت خواهد داشت یا اگر نیازی به لایحه نیست دولت رأساً اقدام به چنین کاری کند.

وی افزود: همچنین در رفاهی‌های اعلامی توسط معاون اول رئیس جمهور نیز باید این موارد به همه دستگاه‌ها تعلق گیرد که این مهم نیز به برخی از وزارتخانه‌‎ها از جمله آموزش و پرورش تعلق نگرفته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تصریح کرد: همچنین در زمینه فوق العاده ویژه کارکنان دولت نیز نیروهای آموزش و پرورش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد. در مجموع انتظار داریم ترمیم حقوق‌ تمام گروه‌های حقوق بگیر در 6 ماهه دوم سال در دستور کار دولت قرار گیرد و هرچه سریع‌تر نسبت به آن اقدام شود.