محمدعلی محسنی بندپی،  نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به وضعیت معیشت خانوارها، تاب‌آوری مردم و نرخ پایین اشتغال جوانان، اظهار داشت: بر این اساس تغییر قیمت کالاهای اساسی منطقی نبوده و تا زمان کنترل تورم نباید به موضوع افزایش قیمت کالاها پرداخت.

وی در ادامه درباره ثبت نام های صورت گرفته در شهرهای مختلف برای حضور در عرصه کاندیداتوری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: این رویداد با استقبال خوبی مواجه شد. از این رو اعضای فراکسیون ابراز امیدواری کردند این حضور همراه با تنوع در طیف ثبت نام شدگان باشد که شاهد مشارکت و رقابت سالم باشیم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان برای محصولات گندم و کلزا که به دولت تحویل داده شده است را موضوع بعدی این جلسه عنوان کرد و گفت: اعضای فراکسیون مستقلین نسبت به اعمال جریمه های سنگین برای احداث چاه های کشاورزی به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند که با قید فوریت به این موضوع رسیدگی شود.

محسنی با اشاره به لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد: حجاب از ارکان اصلی دین ما است و بررسی این لایحه بر اساس اصل 85 قانون اساسی از سوی نمایندگان مجلس باعث می شود اختیار تصمیم گیری در این حوزه عملا به عده خاصی داده شود. از این رو همکاران ابراز امیدواری کردند که این لایحه با توجه به شرایط مملکت با دقت و ظرافت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد که رضای خداوند و خلق را به همراه داشته باشد.