به گزارش پارس نیوز به نقل از ثریا سامسونگ یک به‌روزسانی حجیم ۲.۲ گیگابایتی برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ منتشر کرده که ویژگی‌های قابل‌توجهی مانند بهبود عملکرد دوربین را به همراه دارد.

 
 
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S۲۳، S۲۳ پلاس و S۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S۹۱xBXXU۲AWF۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبودهای عمده‌ای را به همراه دارد. براساس گزارش SamMobile، این به‌روزرسانی فعلا برای کاربران اندونزی، مالزی، تایلند و فیلیپین منتشر شده و احتمالاً در چند روز آینده، در سایر کشورهای آسیایی و اروپایی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدید گلکسی S۲۳

براساس گزارش کاربران شبکه‌های اجتماعی که درباره ویژگی‌های این به‌روزرسانی منتشر شده، سامسونگ با آپدیت نرم‌افزاری خود، گزینه جدیدی برای بزرگنمایی ۲ برابر به حالت پرتره برنامه دوربین پرچمدارانش اضافه کرده است. در چند وقت گذشته، برخی کاربران به مشکل فوکوس خودکار دوربین این گوشی‌ها اشاره کرده بودند که اکنون غول کره‌ای با این آپدیت، آن را برطرف کرده است.

علاوه بر این، در آپدیت جدید گلکسی S۲۳ پردازش حالت شب دوربین نسبت به قبل کمی متفاوت‌تر شده است و انیمیشن‌ها و تغییرات رابط‌کاربری One UI روان‌تر شده‌اند. عملکرد لمسی گوشی‌ها دیگر تغییر قابل‌توجه این به‌روزسانی است که به گفته کاربران، پیشرفت‌های ظریفی در آن دیده می‌شود.

کاربران گلکسی S۲۳ از مدت‌ها قبل منتظر به‌روزرسانی ژوئن ۲۰۲۳ بوده‌اند که در گذشته نیز شایعه شده بود بهبودهای چشمگیری برای دوربین آن به همراه خواهد داشت. با این حال، زمان انتشار این آپدیت به دلایل نامشخصی به تعویق افتاد و دیگر گوشی‌های سطح پایه، میان‌رده و رده بالا شرکت کره‌ای زودتر این به‌روزرسانی را دریافت کردند. البته سامسونگ به‌طور رسمی در گزارش تغییرات این به‌روزرسانی، ویژگی‌های آن را توضیح نداده است.

اگر یکی از دستگاه‌های خانواده گلکسی S۲۳ را دارید، می‌توانید از طریق تنظیمات آن، انتشار و در دسترس بودن این به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

منبع: دیجیاتو